شعرخوانی مداح عراقی در واکنش به تفرقه اندازی برخی رسانه‌ها بین فارس و عرب +فیلم

فیلمی از مداح عراقی که در واکنش به رسانه‌های تفرقه‌افکن میان عراق و ایران شعرخوانی می‌کند در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

شعر خوانی مداح عراقی در واکنش به تفرقه اندازی ها برخی رسانه‌ها +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چند ماه اخیر برخی از رسانه‌های داخلی تلاش کردند تا با انتشار شایعاتی درباره حضور عراقی‌ها در ایران افکار زمینه‌ای را برای مردم شکل دهند. در کشور عراق نیز رسانه‌هایی مشغول کار هستند که همین عملیات رسانه‌ای را در مقابل برای ایرانی‌ها اجرا می‌کنند. این گروه هم با انتشار اعداد و ارقام حضور ایرانی‌ها در عراق در تلاش هستند تا حضور ایرانی‌ها در عراق را جدا از مبحث زیارت به گونه‌ای دیگر تفسیر کنند.

فیلمی از مداحی عراقی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است. این مداح شعری می‌خواند که محتوای آن در واکنش به دروغ های شبکه الشرقیه علیه ایرانی ها و نیت تفرقه اندازی‌ این رسانه است که البته می‌توان آن را به برخی رسانه‌های داخلی تفرقه‌افکن هم نسبت داد. او در این شعر بیان می‌کند این دست رسانه‌ها می‌خواهند جنگ فارسی و عربی به راه بیندازند. او در ادامه قسم می‌خورد  که ما برادر  هستیم و می‌مانیم. در ادامه می‌توانید شعرخوانی این مداح را ببینید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
افرین
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۹:۳۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
کربلا در مناطق فقیر نشین کشور خودمان هست نه در عراق. هر کس که اعتقاد داشته باشه ثواب زیارت حسین و عباس بیشتر از ثواب کمک به هموطناش هستش در اشتباه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
حاج کریم
۱۳:۳۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
رحمه علی جدکم و اجرکم عندالله یا اخوانا العرب شیعه ... ماجورین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
درود خدا بر برادران با بصیرت عراقی انشالله این برادری بین ایران عزیز و عراق تا ابد باقی باشه
Iran (Islamic Republic of)
الایرانی
۱۰:۵۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
احسنتم یا اخی العراقی . جزاک الله خیرا . احسنتم .