اسنپ‌چت لنزی مخصوص گربه‌ها به اپلیکیشن خود اضافه کرد +تصاویر

شبکه اجتماعی اسنپ‌چت، اپلیکیشن محبوب نوجوانان جهان به تازگی لنزی مخصوص گربه‌ها به اپلیکیشن خود اضافه کرده است.

اسنپ‌چت لنزی مخصوص گربه‌ها به اپلیکیشن خود اضافه کرد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی‌های بزرگ همیشه به دنبال این هستند که مشتریان خود را راضی نگه دارند و با ارائه دادن خدمات متفاوت روابط بین خود و مشتریانشان را بهتر کنند. کمپانی اسنپ هم با توجه به این سیاست‌ها، دلایل بیشتری برای کاربران خود فراهم کرده است که حتی اگر چیزی برای به اشتراک گذاشتن نداشته باشند، از برنامه محبوب بین نوجوانان یعنی اسنپ‌چت استفاده کنند. ظاهرا، اسنپ اضافه کردن هر نوع لنز واقعیت افزوده برای افراد و حیوانات را برای علاقمند نگه داشتن کاربران خود و اضافه کردن به شمار آن‌ها این راه را در پیش گرفته است. در غیر این صورت، نمی‌توان دلیل دیگری را برای اضافه کردن لنز مخصوص گربه‌ها به اپلیکیشن اسنپ‌چت در نظر گرفت.

به لطف آپدیت جدید ارائه شده برای اپلیکیشن اسنپ‌چت، این اپلیکیشن حالا می‌تواند صورت گربه‌ها را تشخیص دهد و برای آن‌ها، یک صورتک خاص را در نظر بگیرد. پیش از این، اپلیکیشن اسنپ‌چت می‌توانست این لنز را برای صورت افراد در نظر بگیرد و گاهی اوقات این صورتک‌ها را به صورت حیوانات اضافه می‌کرد. بر خلاف فیلترهای قدیمی اسنپ‌چت که برای سگ‌ها هم در نظر گرفته شده بود و گاهی اوقات به درستی کار نمی‌کرد، این لنز جدید برای صورت گربه‌ها عملکرد کاملا متفاوتی خواهند داشت.

به نظر می‌رسد اسنپ‌چت قادر است به صورت کاملا مطمئن صورت گربه‌ها را تشخیص دهد و فیلترهای جدید مانند عینک، بال خفاش، گل و تک شاخ را به آن‌ها اضافه کند. البته، لنزهای بیشتری هم برای دوستداران گربه‌ها در نظر گرفته شده است اما چیزی که این قابلیت جدید را جالب‌تر می‌کند این حقیقت است که کاربران می‌توانند خود را در عکس‌ها جای دهند و همراه با گربه با یک فیلتر در یک قاب باشند.

اسنپ‌چت لنزی مخصوص گربه‌ها به اپلیکیشن خود اضافه کرد +تصاویر


بیشتر بخوانید: همکاری اسنپ‌چت و آمازون برای خرید راحت‌تر کاربران +عکس


انتهای پیام/

لنز مخصوص گربه‌ها به اسنپ‌چت اضافه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هلیا
۱۵:۰۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
عالیه
آخرین اخبار