طراحی مبلمان ایستگاه های BRT در اصفهان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهری اصفهان گفت : در ایستگاه های BRT مبلمان ویژه معابر کم عرض طراحی و اجرا شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن موذنی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهری اصفهان درباره طراحی مبلمان های شهری متناسب با فضاهای مختلف سطح شهر اصفهان اظهار داشت: طرح پیشنهادی مبلمان چهارباغ مراحل برداشت، مطالعات طراحی در فازهای صفر، ۱ و ۲ و نیز نمونه سازی را پشت سرگذاشته است.

وی همچنین به طراحی مجموعه مبلمان حاشیه زاینده رود اشاره کرد و افزود: در طراحی مبلمان حاشیه رودخانه در نزدیکی پل های تاریخی از متریال متناسب با فضای تاریخی آن محدوده استفاده می شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهری اصفهان سیاست کلی در طراحی و اجرای مبلمان های شهری را پورتابل بودن آنها بیان و اضافه کرد: مبلمان خیابانی و معابر کم عرض با در نظر گرفتن روش ساخت متناسب، طراحی شده و براساس عملکرد، در نزدیکی مراکز خدمات عمومی جانمایی و نصب می شوند.

وی همچنین به طراحی و اجرای مجموعه مبلمان در عرصه های ویژه شهری از جمله باغ گلها، باغ پرندگان، کوه صفه، ناژوان و پاتوق های شهری اشاره و بیان کرد: این مبلمان ها متناسب با هریک از این محیط های شهری طراحی می شود.

موذنی همچنین طراحی و اجرای مبلمان گلستان شهدای اصفهان را از دیگر طرح های مبلمان شهری بیان کرد.

وی از تجهیز مبلمان مادی نیاصرم در حدفاصل چهارباغ و خیابان آذر خبر داد و افزود: در ایستگاه های BRT نیز مبلمان ویژه معابر کم عرض طراحی و اجرا شده است و در نقاطی که ظرفیت پاتوق شهری شدن دارند نیز مبلمان های ویژه اجرا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهری اصفهان اضافه کرد: با توجه به اینکه شهر اصفهان توسط یونیسف به عنوان شهر دوستدار کودک مشخص شده است یکی از برنامه های سازمان در فضاهای بازی کودکان طراحی و اجرای مبلمان کودکان است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۴ میلیارد تومان اعتبار به مبلمان  شهری و زیباسازی مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان اختصاص داده شده است، اضافه کرد: طراحی و اجرای مبلمان ویژه پردیس هنر اصفهان نیز در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/م

وضعیت مبلمان شهری اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، اتوبوسرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.