معاون استاندار اردبیل؛

بانک ملی در استان اردبیل کارهای اساسی و تاریخی انجام داده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: بانک ملی بزرگترین و جامع ترین بانک جهان اسلام بوده و در راستای رسالت خود گام های اساسی و تاریخی در استان اردبیل توسط این بانک برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل اظهار کرد: تعامل و هماهنگی بانک ملی با سرمایه گذاران قابل تحسین بوده و در جریان فاینانس داخلی برای راه آهن اردبیل نقش بسیار مهم ایفا کرده است.

وی افزود: علاوه بر این مورد چندین طرح مشارکتی و اعطای تسهیلات ارزان قیمت برای سرمایه گذاری در مشکین شهر و آرتاویل تایر جهت توسعه اشتغال نقش بسزایی داشته است.

معاون استاندار اردبیل با اشاره به اینکه ما حافظ و مدافع منافع بانک ها در استان هستیم افزود: مردم اردبیل هیچ وقت خوبی ها و نگاه های توسعه محورانه مدیر عامل و هیئت مدیره این بانک معتبر را فراموش نخواهند کرد و ما نیز رویدادها و استارتاپ های برتر کارآفرینی را در استان حمایت خواهیم کرد.

حسین زاده تصریح کرد: اردبیل قطب ایده پردازی در حوزه های الکترونیکی و IT بوده و جوانان این مرز و بوم سرآمد طرح های دانش بنیان و نیازمند حمایت مالی در عرصه های مختلف هستند.

وی از مسولین ارشد این بانک دولتی خواست که اختیارات مالی استان اردبیل را با تفویض به شعب افزایش دهند.

انتهای پیام/ح

اردبیل قطب ایده پردازی در حوزه های الکترونیکی و IT است

برچسب ها: بانک ملی ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.