امیر فهمیده :

جمهوری اسلامی ایران با همه دشمنی ها به اوج رسید

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت : با وجود جنگ های فیزیکی و روانی دشمن نظام اسلامی ما به بلوغ و اوج خود رسیده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛  امیر محمد فهمیده قاسم‌زاده ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر کل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با بیان این مطلب افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار شرق و غرب همه توطئه‌ها و نقشه‌های خود را به کار بست تا انقلاب اسلامی را نابود کند و به همین خاطر جنگ ۸ ساله‌ای را به ملت و انقلاب نوپای ایران تحمیل کرد.
 
وی ادامه داد : ملت ایران در آن شرایط سخت به الگویی نیاز داشت تا بتواند توطئه‌های استکبار را دفع کند که عصاره و جوهر تشیع به همراه مدیریت جهادی در قالب حاکمیت دین، خردمندی، خطرپذیری و انقلابی‌گری راهکار اصلی و اساسی بود.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه ایثار، شجاعت و مردانگی جوانان این کشور سبب پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی شد گفت: عصاره جهاد، ایمان و اخلاصی که در روز عاشورا وجود داشت، را رزمندگان ما در ۸ سال دفاع مقدس به تصویر کشیدند و امام خمینی (ره) برای نخستین بار اندیشه تمدن اسلامی را مطرح و دکترین دفاعی خاصی را برای جمهوری اسلامی پی‌ریزی کردند.

امیر فهمیده قاسم‌زاده ادامه داد: استفاده از توان ارتش، سپاه، بسیج و آحاد مردم سبب شد تا نیرو‌های مسلح مردمی و قدرتمند شکل بگیرند و انقلاب اسلامی ایران با دکترین دفاعی امام خمینی (ره)  پیروزی‌های بزرگی را برای ملت ایران رقم زد و به حیات انقلاب اسلامی استمرار بخشید.

در این مراسم از زحمات سرهنگ مسعود جمشیدی مدیر کل سابق تقدیر و سردار علی ملک فرمانده سابق تیپ یکم نینوا، به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان معرفی شد.
 
انتهای پیام / ن
 
 

معرفی مدیر کل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار