تامین امنیت زائران در مرز شلمچه

فرمانده قرارگاه اربعین نیروی انتظامی در شلمچه گفت: تدابیر امنیتی لازم برای تردد زائران اربعین حسینی در شلمچه پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سرهنگ علی اکبر سقایی فرمانده قرارگاه اربعین نیروی انتظامی در شلمچه گفت: حرکت زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه به سمت کشور عراق که از چند روز پیش به تدریج آغاز شده رو به افزایش است و با تدابیر اتخاذ شده نسبت به سال های گذشته شاهد رضایت بیشتر زائران در این مرز هستیم.

وی افزود: گذرگاه مرزی شلمچه یکی از امن‌ ترین مرزهای عبوری زائران است و در مراسم اربعین حسینی سال های گذشته هیچ ‌گونه مشکل امنیتی در این مرز مشاهده نشد.

فرمانده قرارگاه اربعین نیروی انتظامی در شلمچه گفت: برای تامین امنیت زائران اربعین حسینی از تردد وسایل نقلیه از جمله موتورسیکلت به مسیر پیاده روی در پایانه شلمچه جلوگیری شده است.

سرهنگ سقایی ادامه داد: هیچ خودرویی اجازه پارک در مسیر پیاده روی زائران را ندارد و در صورت مشاهده خودروها به مکان دیگری منتقل خواهند شد.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی، امنیت و زمینه رضایتمندی هر چه بیشتر زائران در این گذرگاه مرزی فراهم شده است.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا در شلمچه به جمع آوری متکدیان در مسیر زائران اربعین حسینی اشاره کرد..

مرز شلمچه در 15 کیلومتری خرمشهر و 25 کیلومتری شهر بصره عراق قرار دارد.

انتهای پیام/د

امنیت در مرز بین المللی شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.