توهین سناتور آمریکایی به ایرانیان

عضو ارشد سنای آمریکا در واکنش به آزمایش دی‌ان‌ای یک سناتور دموکرات با حالتی تمسخرآمیز گفت در صورتی که او هم آزمایش دهد ممکن است ایرانی باشد و این وحشتناک خواهد بود!

توهین سناتور آمریکایی به ایرانیانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوزویک، لیندسی گراهام، عضو ارشد سنای آمریکا در واکنش به اقدام الیزابت وارن، سناتور دموکرات که برای اثبات آمریکایی بودنش آزمایش دی‌ان‌ای داده بود، در گفتگو با شبکه فاکس نیوز با حالتی تمسخرآمیز گفت اگر او هم آزمایش دی‌ان‌ای بدهد، ممکن است مشخص شود که ایرانی است و این وحشتناک خواهد بود!

گراهام در گفتگو با برنامه «فاکس اند فرندز» شبکه خبری فاکس نیوز گفت او نیز شاید مجبور شود برای اثبات آمریکایی بودن خود آزمایش دی‌ان‌ای بدهد.

سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی اضافه کرد: من هم آزمایش دی‌ان‌ای خواهم داد. به من گفته شده که مادربزرگم چروکی (از قبایل سرخپوست) است. این حرف می‌تواند یک ادعا باشد. طی هفته‌های آینده به این موضوع پی می‌برید. من واقعا درباره آن فکر نمی‌کردم.

گراهام در پایان در اظهاراتی توهین‌آمیز گفت: اگر آزمایش دی‌ان‌ای بدهم شاید هم مشخص شود که ایرانی هستم و این وحشتناک خواهد بود!

اظهارات توهین‌آمیز گراهام در واکنش به انتشار آزمایش دی‌ان‌ای سناتور وارن بیان شد. وارن در پاسخ به توهین‌های مکرر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا درباره اصالت خود اقدام به انجام آزمایش دی‌ان‌ای کرد تا ثابت کند که آمریکایی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
رضا
۲۱:۴۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
یه حقیر نژادپرست و خود شیفته.
آدم هایی مثل این خیلی کم هست تعدادشون.
دنیا پر از انسانهای شریف است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
غلط زیادی کرده .امریکایی بی فرهنگ.
United Arab Emirates
جواد
۲۱:۰۲ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
ژن این سناتور اصلا به انسان نمی خوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
خدا اون روز را نیاره که تو ایرانی باشی خبیث
Iran (Islamic Republic of)
سید سعید حسینی
۲۰:۵۴ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
بدبخت بیچاره ایرانی بودن سعادت میخواد .ایرانی ها دل شیر دارن .ایرانی ها متفکرن .باید اول دهنتو اب بکشی بعد اسم ایران بیاری .مگه امریکایی چی داره؟ این تمدنه؟ همون بهتر رو سرتون خراب بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۷
خدا را شکر که حالا افتادین به جون هم سرتون به خودتون گرم باشه دست از سر کشورهای خاورمیانه بردارین
آخرین اخبار