در آستانه آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش؛

هفته تربیت بدنی نمادی برای یادآوری اهمیت ورزش است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، هفته تربیت بدنی را نمادی برای یادآوری اهمیت مقوله ورزش در سطح جامعه دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در آستانه آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش(26 مهر تا 2 آبان ماه) گفت: هفته تربیت بدنی و ورزش تنها نمادی است که یک بار دیگر اهمیت مولفه ورزش را به ما یادآور شود تا با توان بیشتر و انگیزه افزون تر در این عرصه جهادگونه فعال باشیم.

وی افزود: مقوله ورزش از دو منظر دارای اهمیت ویژه است؛ اول ورزش قهرمانی که موفقیت در آن باعث کسب افتخار برای فرد یا تیم در لایه های مختلف جامعه از خانواده گرفته تا محله، شهر، استان، کشور و حتی عرصه بین المللی می شود و دوم ورزش همگانی که رشد و ارتقایش در بین تک تک افراد نسبت مستقیمی با سلامت جسمی و روانی جامعه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تاکید کرد: در همین راستا ورزش را نمی توان به یک بازه زمانی مشخص محدود کرد و در هردو بعد همگانی و قهرمانی، تمام روز، هفته، ماه و سال ها را می توان متعلق به ورزش دانست.

آقاخانی گفت: به هرشکل هفته تربیت بدنی و ورزش را به اهالی آن از جمله پیشکسوتان، مربیان، سرپرستان، داوران، ورزشکاران و مسوولان و تمام افرادی که در این عرصه فعالیت دارند تبریک می گویم و امیدوارم ورزش کشور و مخصوصا استان عزیزمان اردبیل، هر روز در مسیر رشد و بالندگی گامهای مفید و روبه جلو برداشته و آینده ای بهتر از گذشته در پیش داشته باشد.

انتهای پیام/ح

هفته تربیت بدنی و ورزش در اردبیل

 

برچسب ها: تربیت بدنی ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.