تولید فیلم داستانی تا آخر شب در گیلان

فیلم داستانی تا آخر شب هنرمند گیلانی به مرحله تدوین رسید.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: فیلم داستانی تا آخر شب پنجمین فیلم مصطفی اکبری منجیلی است که با تصویب شورای فیلمنامه انجمن سینمای جوانان ایران و با بودجه تخصیص از دفتر رودبار تولید می‌شود.

وی افزود: در این فیلم داستانی که در مدت ۴ روز در شهر منجیل تصویربرداری شده یوسف یزدانی، ایلیا حسنی، جوانبخت منجیلی و مرتضی قارداشخانی منجیلی ایفای نقش می‌کنند.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: همچنین مصطفی مهربان به عنوان دستیارکارگردان و برنامه ریز، پوریا افرا به عنوان دستیار دوم کارگردان، سروش علیزاده به عنوان تصویربردار، امید شعبانی به عنوان صدابردار، نبلوفرترابی به عنوان منشی صحنه، پویا اکبری به عنوان مدیر تولید، صادق بندار به عنوان عکاس، پیام امدادی به عنوان طراح صحنه و لباس، مصطفی مهربان به عنوان گریمور با این هنرمند گیلانی در ساخت این فیلم سینمایی همکاری دارند.

قاسم مصفا افزود: فیلم سینمایی تا آخر شب به داستان زندگی یک پدر و پسر نوجوان که در یک باغ زیتون سرایدار هستند می‌پردازد که ماهیگیری غیر قانونی می‌کنند و با مشکلاتی روبرو می‌شوند که صاحب خانه قصد بیرون انداختن آن‌ها را از خانه خود دارد.

وی تصریح کرد: تدوین این فیلم سینمایی را که تهیه کننده آن انجمن سینمای جوانان رودبار است را مهیار ماندگار بر عهده دارد.

 

انتهای پیام/م.ع

ساخت فیلم داستانی تا آخر شب در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.