گل محمدی: رئیس فدراسیون بوکس با منتقدان خود چلو کباب میل می‌کند!

سرپرست اسبق تیم ملی بوکس گفت:: پس از اظهارات نادرست یکی از اعضای هیئت رئیسه بوکس، ثوری با آن‌ها چلوکباب میل کرد.

گل محمدی: رئیس فدراسیون بوکس با منتقدان خود چلو کباب میل می‌کند!عیسی گل محمدی سرپرست اسبق تیم ملی بوکس  در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  درباره حواشی اخیر فدراسیون بوکس بیان کرد: یکی از پیشکسوتان بوکس که در حال حاضر عضو هیئت رئیسه فدراسیون بوکس است علیه این رشته صحبت کرده است . او مدعی شده  که 800 میلیون تومان برای اعزام  تیم ملی جوان در مسابقات قهرمانی جهان هزینه شده است و نباید برای تیم های پایه سرمایه گذاری شود.

او گفت : عده ای سعی دارند عرض اندام کنند تا فدراسیون بوکس را بد نام کنند. پس از اظهار نظرات عضو هیئت رئیسه بوکس ، ثوری رئیس این فدراسیون اعلام کرد باید جوابیه ای داده شود و از این اظهار نظر نادرست شاکی شده بود اما پس از آن ثوری با یک شیرین کاری تمام عیار به دفتر منتقدان خود رفت و با آن ها چلو کباب میل کرد . ثوری خود نصربود جوابیه بدهد  که شاید بتوان گفت این اقدام نادرست نشات گرفته  از ترس بوده است.

گل محمدی اظهار کرد : 800 میلیون تومان صرفا هزینه اعزام تیم ملی جوانان نبوده است و این مبلغ ،  هزینه هایی است که برای تمام رده های  تیم های ملی انجام شده است. البته این را هم باید گفت که فدراسیون بوکس تخلف کرده و ارز آزاد خریداری کرده است، برای همین هزینه ها بالا رفته است . در صورتی که وظیفه وزارت ورزش و جوانان تخصیص دادن ارز دولتی برای اعزام های تیم ملی است.

او افزود : من از اقدام عجیب رئیس فدارسیون که با منتقدان خود چلو کباب خورده است تعجب می کنم، چون او مصر بودن تا به جوابیه ای برای اظهارات آن ها منتشر شود . آیا رئیس فدراسیون باید دو پهلو عمل کند و همه را مقابل هم قرار دهد ؟ این عمل ثوری با اخلاق صدق نمی کند.

گل محمدی تصریح کرد : وعده های دروغینی که از سوی فداسیون داده می شود و پیشکسوتانی که بوکس را برای خود می دانند ، وضعیت این رشته را بد کرده است . در حال حاضر  بوکس ایران در رده 16 و 15 آسیا  قرار دارد. بوکس ایران از مافیایی با ذهن های کوچک رنج می برد. من از هیچ شخصی جانب داری نمی کنم و باید علاوه بر بدی ، خوبی ها هم گفته شود.

او درباره اکبر احدی بیان کرد: احدی یکی از بهترین مربیان ایرانی است که توانست در دوحه و اینچئون مدال های زیادی را بدست آورد . اگر او نتوانست در بازی های آسیایی جاکارتا نتیجه خوبی کسب کند به دلیل عملکرد فدراسیون دوره قبل است . فدراسیون جدید با مدیریت حسین ثوری در مدت زمان کوتاه 7 ماهه روی کار آمده بود و نباید توقع کسب مدال از آن ها در بازی های آسیایی داشت .

او درباره نایب رئیسی فدراسیون بوکس گفت : طالبی دعوایی را راه انداخت و کنار رفت . به نظر من صالحی برای نایب رئیسی گزینه خوبی است. 


بیشتربخوانید :

 استکی: مربی خارجی برای تیم ملی بوکس جوانان می‌آوریم

مظاهری: برترین‌ها برای حضور در مسابقات انتخاب می‌شوند

ثوری: هنوز نایب رئیس فدراسیون بوکس انتخاب نشده است


انتهای پیام/ 

اظهارات گل محمدی درباره حواشی اخیر فدراسیون بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار