رقابت تیم های والیبال کاله مازندران و فرش آراء مشهد

۲ تیم کاله مازندران و فرش آراء مشهد از ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه ۲۵ مهر ماه در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل به مصاف هم می‌ روند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فصل جدید رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از امروز با رقابت تیم کاله آغاز می شود.

در هفته نخست این رقابت‌ ها که به طور همزمان، امروز با انچام ۵ دیدار در شهر‌های مختلف برگزار می‌ شود ۲ تیم کاله مازندران و فرش آراء مشهد از ساعت ۱۶ عصر امروز چهارشنبه ۲۵ مهر ماه با قصاوت  داوود نافعی  به عنوان داور اول و  قادر صادقی داور دوم در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل به مصاف هم می‌ روند.

شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله مازندران در این فصل با ترکیب جوان و میانگین سنی پایین تری به نسبت فصل های گذشته روانه لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور شدند، امیدوارند که عملکرد و نمایش بهتری نسبت به فصل های قبل ارائه کنند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت : در این مدت در آمل تمرینات منظمی در دو نوبت صبح و عصر پشت سر گذاشتیم و به مرز آمادگی برای مسابقات رسیدیم.

بهروز عطایی افزود: در فصل جاری مسابقات لیگ برتر امسال با توجه به افزایش تعداد تیم های شرکت کننده ، لیگ بسیار سختی را پیش رو خواهیم داشت و این وضعیت برای تیم ما که بسیار جوان است سخت خواهد بود.

در فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌ های ایران ۱۳ تیم پیکان تهران، کاله مازندران، سایپا تهران، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، خاتم اردکان، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد سیرجان ایرانیان، درنا ارومیه، شهر آرا مشهد، عقاب نهاجا و شهروند اراک حضور دارند و در یک گروه ۱۳ تیمی به صورت و رفت برگشت به مصاف یکدیگر می‌ روند و ۸ تیم برتر راهی مرحله پلی آف خواهند شد.

تیم کاله مازندران با کسب یک مقام قهرمانی باشگاه های آسیا ، دو مقام قهرمانی، یک دومی و چهار عنوان سومی در لیگ برتر ایران به عنوان دومین تیم پرافتخار لیگ والیبال کشور است.

انتهای پیام/ م

مصاف تیم های کاله مازندران و فرش آراء مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.