افزایش 30 ایستگاه ورزش شهروندی در شهر اصفهان

مسئول ایستگاه های صبحگاهی سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از افزایش 30 ایستگاه به ایستگاه های ورزش شهروندی در برخی از مناطق شهر اصفهان در سال جاری خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آرش ذاکری زاده مسئول ایستگاه های صبحگاهی سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه شمار ایستگاه های ورزش شهروندی در سال 96 به 124 ایستگاه رسید،گفت :  در سال 97 با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان این تعداد به 154 ایستگاه افزایش یافت.

وی با تاکید بر تجهیز ایستگاه های ورزش شهروندی در برخی از مناطق شهرداری اصفهان به وسایل و امکانات تازه ، اظهار کرد : چهار منطقه 15،  8، 7 و 4 در سال 97 با تعامل شهرداری مناطق تجهیز شده و وسایل جدیدی در اختیار آنها قرار گرفته که این امکانات بر اساس میزان تقاضای هر منطقه، فضای سبز موجود در آن و نحوه فعالیت هر کانون و مرکز اختصاص یافته است.

مسئول ایستگاه های صبحگاهی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه 68 ایستگاه فعال ورزشی ویژه بانوان در شهر اصفهان وجود دارد ، گفت : این مراکز که اغلب در مناطق حاشیه زاینده رود قرار دارد ، تاکنون با استقبال بسیار خوب بانوان روبرو شده است.

ذاکری زاده با بیان اینکه ایستگاه های ورزش شهروندی در دو نوبت صبح و عصر به ارائه خدمات به شهروندان می پردازند ، اظهار کرد : هر یک از این مراکز دارای یک هیئت مدیره و اعضایی است که به تصمیم گیری و اجرای برنامه می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه های ورزش شهروندی معمولا بخشی از بودجه خود را با مشارکت شهروندان تامین می کنند که ضمن برگزاری برنامه های مختلف در مناسبت های مختلف به مرکزی برای تجمع و تعامل شهروندان هر منطقه تبدیل شده اند.

انتهای پیام/م

ایستگاه های ورزش شهروندی اصفهان افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.