عروسک های ایران مهمان کرمانشاه می شوند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : هفته آخر آبان ماه گروه‌های نمایشی کشور، عروسک‌های خود را برای راهپیمایی به کرمانشاه می‌آورند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : براساس برنامه ریزی انجام شده این راهپیمایی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز وقوع زلزله کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نخستین راهپیمایی عروسکی در کرمانشاه است، گفت: به منظور برگزاری این راهپیمایی از گروه‌های نمایش عروسکی سراسر کشور دعوت شده که هفته آخر آبان ماه به کرمانشاه سفر کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه، با اشاره به اینکه تاکنون گروه‌های نمایشی بسیاری برای حضور در این راهپیمایی اعلام آمادگی کرده اند، گفت: این راهپیمایی یک روز در سطح شهر کرمانشاه و یک روز نیز در شهر سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

فتاحی افزود: در این راستا تعدادی از گروه‌های نمایشی نیز به شهرستان ثلاث باباجانی می‌روند و برای کودکان زلزله زده این منطقه برنامه اجرا می‌کنند.

وی اعلام کرد: در صورتی که راهپیمایی عروسکی کرمانشاه با موفقیت برگزار شود، پایگاه دائمی راهپیمایی عروسک‌های کشور به استان کرمانشاه واگذار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

پایگاه دائمی راهپیمایی عروسک‌های کشور به استان کرمانشاه واگذار خواهد شد

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، کانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار