بیست و ششمین روز مهرماه و ممنوعیت آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین در جاده هراز

رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ۸ صبح امروز ۲۶ مهرماه در جاده هراز خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، گفت: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز و فردا جمعه ۲۶ و ۲۷ مهر از جاده هراز ممنوع شد.

وی افزود: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد موتور سیکلت به جزء موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۸ مهر از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و جاده تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع شد.

سرهنگ قدمی بیان اینکه در پنج ماهه امسال ۲۷۰ میلیون تردد خودرو در استان صورت گرفت افزود: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش داشت که در کشور رتبه دوم را بعد از استان تهران و البرز دارد.

وی با اشاره به کاهش فوتی‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای استان، گفت:در همین مدت میزان کشته‌های درون شهری ۱۶ درصد و بروون شهری ۱۵ درصد کاهش کشته داشته است.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه  مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

محمدحسن اصغری رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: ۱۰۲ دستگاه کامیون از استان، اقلام مورد نیاز زائران اربعین حسینی (ع) شامل موادغذایی، وسایل پخت وپز، حمام سیار، پتو و موکت و سایر اقلام مورد نیاز موکب‌های را بارگیری و به عراق ارسال شده است.

وی با بیان اینکه نیمی از این کامیون‌ها دیروز از مرز خارج و در عراق مستقر شدند و بقیه نیز امروز از مرز خارج خواهند شد، گفت: همه امکانات اسکان و تغذیه از کمک‌های مردم مازندران جمع آوری شده است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ آ.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.