تمامی روستا‌های پیرانشهر از نعمت آسفالت بهرمند خواهند شد

رئیس اداره راهداری پیرانشهر در همایش شورا‌ها و دهیاران بخش مرکزی پیرانشهر گفت: مسیر تمامی روستا‌های بالای ۵۰ خانوار پیرانشهر آسفالت شده است.

تمامی روستا‌های پیرانشهر از نعمت آسفالت بهرمند خواهند شدمحمدی رئیس اداره راهداری پیرانشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: به زودی با آسفالت مسیر تنها روستای بالای ۵۰ خانوار باقی مانده، تمامی روستا‌های بالای ۵۰ خانوار این شهرستان از نعمت آسفالت مسیر روستایی بهره‌مند خواهند شد.

محمدی افزود: پروژه بازسازی و روکش آسفالت مسیر پیرانشهر به روستا‌های کاسورده، زیوه و کهنه لاهیجان به اداره راهداری ارجاع داده شده و به زودی عملیات آن آغاز خواهد شد. همچنین بهره برداری از پل‌های احداث شده بر روی پیچ‌های خطرناک مسیر پیرانشهر به سردشت همزمان با آغاز به کار روکش آسفالت روستایی بسطام بگ به ترکش انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بهسازی پیچ حادثه خیز پردانان تصویب شده و بهسازی پیچ کوپر در دست مطالعه قرار دارد. همچنین پروژه روکش آسفالت مسیر پیرانشهر به پل قلات به طول ۷ کیلومتر در مرحله تعیین پیمانکار قرار دارد که پیش بینی می‌شود این پروژه نیز به زودی اجرایی شود.

وی در خاتمه از رانندگان درخواست کرد تا اتمام عملیات بهسازی پیچ‌های خطرناک این شهرستان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

انتهای پیام / س. خ.

بهرمندی روستا‌ها از مسیر‌های جاده ایی

برچسب ها: راهداری ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.