4کشته و 8 مصدوم در تصادفات جاده ای استان زنجان

جانشین رییس پلیس راه زنجان گفت: تصادفات رانندگی در محورهای استان زنجان 4 کشته و 8 مصدوم بر جا گذاشت.

4کشته و 8 مصدوم در تصادفات جاده ای استان زنجانسرهنگ عظیمی جانشین رییس پلیس راه زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ از وقوع 8 فقره تصادف طی 24 گذشته در استان خبر داد و گفت:این تصادفات منجر به مرگ 4 نفر و مصدومیت 8 تن دیگر شد.

سرهنگ عظیمی افزود:در یکی از این تصادفات که در کیلومتر 25 زنجان - میانه براثر برخورد وانت پیکان با یک دستگاه کامیون به وقوع پیوست  راننده وانت پیکان جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: در تصادف دیگری که در ساعت 7:00 عصرروز گذشته در  این محور رخ داد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه وانت پیکان برخورد می کند که بر اثر این تصادف راننده وانت پیکان جان خود را از دست می دهد.

سرهنگ عظیمی علت این تصادف را انحراف به چپ راننده وانت پیکان اعلام کرد.

جانشین رییس پلیس راه زنجان گفت:در تصادف دیگری که شب گذشته  در محور  زنجان -بیجار رخ داد  بر اثر واژگونی کامیون کشنده راننده جان خود را از دست می دهد.

وی علت این حادثه  را نقص فنی و ترکیدگی لاستیک خودرو اعلام کرد.

سرهنگ عظیمی همچنین از تصادف یک دستگاه کمپرسی  با یک دستگاه ال 90 خبر داد و افزود: این تصادف ساعت 9:00 شب گذشته  در محور زنجان - بیجار به وقوع پیوست.

جانشین رییس پلیس راه زنجان ادامه داد: این تصادف منجر به مرگ راننده ال 90 شد.

سرهنگ عظیمی علت این حادثه را  انحراف به چپ از جانب راننده ال 90 اعلام کرد.

وی  از رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقررات رانندگی در جاده های استان ترددکنند تا شاهد چنین حوادث تلخ در محورهای مواصلاتی استان زنجان نباشیم.

انتهای پیام/ن


تصادف در جاده های استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.