اعزام ۱۷ مبلغ از خراسان شمالی به مرز مهران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از اعزام ۱۷ مبلغ و روحانی در آستانه اربعین حسینی (ع) به موکب بقاع متبرکه در مرز مهران خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ جحت الاسلام عظیم آسوده مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به ا. اعزام ۱۷ مبلغ و روحانی در آستانه اربعین حسینی (ع) در مرز مهران گفت: این تعداد مبلغ و روحانی اعزامی به مرز مهران در موکب اماکن و بقاع متبرکه که از ۶ استان کشور حضور دارند ، وظیفه پاسخگویی به مسائل شرعی ، احکام و مشاوره را برای زائران دارند.

وی افزود: تاکنون با ارسال دو دستگاه تریلی کالا‌هایی نظیر چادر ، فرش ، آرد و داربست از خراسان شمالی به مرز مهران ارسال شده است.

حجت الاسلام آسوده به راه اندازی نانوایی سیار در مرز مهران، اشاره کرد و افزود: تاکنون ۷۳ کیسه آرد برای پخت نان زائران ارسال شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر ارسال دو دستگاه خودروی سواری و دو دستگاه مینی بوس برای خدمت رسانی مناسب به زائران اربعین ، ۳۷ نیروی انسانی و ۱۷ مبلغ و روحانی به موکب اماکن و بقاع متبرکه در مرز مهران اعزام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با توجه به اینکه اوقاف خراسان شمالی مسئولیت کمیته فرهنگی و حراست موکب اماکن متبرکه را برعهده دارد، اقداماتی فرهنگی ازجمله راه‌اندازی زیارت مجازی را در این موکب در دستور کار دارد.

وی گفت: اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی وظیفه احداث ۵۰۰ متر از موکب اماکن و بقاع متبرکه واقع در میدان اربعین در مرز مهران را برعهده دارد.

وی گفت: بخش زیادی از فعالیت‌های موکب اماکن و بقاع متبرکه مربوط به برگشتن زائران از کربلا است.

انتهای پیام / ب 

اعزام مبلغ از خراسان شمالی به مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.