شعار مخصوص هواداران برایتون برای علیرضا جهانبخش

هواداران تیم فوتبال برایتون انگلیس برای علیرضا جهانبخش، هافبک تیم ملی کشورمان شعار مخصوصی را آماده کردند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از درخشش علیرضا جهانبخش در آزد آلکمار هلند و کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن اردویژه و سپس پیوستن به برایتون انگلیس، هافبک تیم ملی فوتبال ایران تا کنون موفق نشده عملکرد مطلوبی در تیمش داشته باشد و به جزء دیدار با وستهام در دیگر مسابقات نیمکت نشین بود و در فاصله کوتاهی برای تیم زیر 23 ساله های برایتون هم بازی کرد.

او که گرانترین بازیکن تاریخ برایتون محسوب می شود، نزد هواداران هم محبوب است و به همین دلیل آنها شعار مخصوصی را برای آنها آماده کرده اند که بخشی از آن به شرح زیر است:

آقای گل هلند به تیم ما آمد - او را دوست داریم

جهانبخش پس از پیروزی 2 بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل بولیوی راهی انگلیس شد تا آماده حضور مقابل نیوکاسل شود. رسانه های انگلیسی نام جهانبخش را در ترکیب احتمالی برایتون قرار دادند و باید دید آیا کریس هیتن، سرمربی برایتون به او بازی خواهد داد یا خیر؟

جهانبخش در تقابل شاگردان کی روش و سزار فاریاس گل اول یوزها را به ثمر رساند و آماده بازی با کلاغ ها ( لقب تیم فوتبال نیوکاسل  ) است.

دیدار تیم های برایتون و نیوکاسل در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، شنبه 28 مهرماه از ساعت 17:30 در زمین خانگی نیوکاسل برگزار می شود. درحال حاضر یاران علیرضا جهانبخش با کسب 8 امتیاز از 8 بازی در رده سیزدهم جدول هستند و نیوکاسل هم با هدایت رافائل بنیتز و تنها 2 امتیاز در رده نوزدهم قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

جهانبخش:باید با حریفان بهتری بازی کنیم/می دانستم کارم در برایتون سخت است

جهانبخش: تاکنون با برایتون هماهنگ نشده ام/ با وجود کمبود‌ها انتظارات از تیم ملی بالا است


انتهای پیام/

محبوبیت زیاد جهانبخش در میان هواداران برایتون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار