پرسپولیسی‌ها در صف دریافت ارز ثانویه

باشگاه پرسپولیس تهران با تلاش‌های گرشاسبی به دنبال دریافت ارز ثانویه برای برطرف کردن مشکلات مالی بازیکنان و اعضای کادر فنی بین المللی خود شد.

پرسپولیسی های در صف دریافت ارز ثانویهبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس تهران با پرداخت مبلغی نزدیک به 5 میلیارد تومان از دارایی هایش به حساب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به دنبال دریافت ارز ثانویه است تا بتواند مبلغی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی خود را پرداخت کند.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود گریبان گیر مشکلات مالی فراوانی شده بود ، حالا اما حمیدرضا گرشاسبی مدیر عامل این تیم در تلاش است تا با برگزاری 3 جلسه حول محور دریافت ارز این مشکل را برطرف کرده تا بتواند از اعتصاب های احتمالی بازیکنان این تیم در روزهای آینده جلوگیری کند.

با این مبلغ واریزی تیم فوتبال پرسپولیس مبلغی نزدیک به 625 هزار دلار دریافت خواهد کرد و با این مبلغ می تواند نزدیک به نیمی از مبلغ پرداختی های خود به کادر فنی 4 نفره کروات و 3 بازیکن به نام های بشار رسن ، گادوین منشا و بوژیدار رادوشویچ را پرداخت کند.

با پرداخت این مبلغ بی شک اعتماد به نفس بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای حضور برابر تیم السد قطر در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا 2018 افزایش یافته و می تواند دلیلی برای موفقیت بازیکنان این تیم باشد.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس - نود ارومیه/ تقابل شاگردان برانکو با حریف گمنام

برانکو: تیمی را دستکم نمی‌گیریم/ در آسیا از بازیکنان با تجربه استفاده می‌کنیم

برانکو به تماشای دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و بولیوی دعوت شده بود


انتهای پیام/

خارجی های پرسپولیس پولدار می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
به زوار اربعین لاا قل کمی دینار بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۶ مهر ۱۳۹۷
همه تیم ها باهم برابرند .پرسپولیس برابرتر
آخرین اخبار