روز ۱۳ آبان اقتدار و بلوغ چهل سالگی انقلاب اسلامی را به دشمنان نشان خواهیم داد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت:امسال در چهل سالگی انقلاب و در راهپیمایی ۱۳ آبان اقتدار و بلوغ چهل سالگی انقلاب اسلامی را به دشمنان نشان خواهیم داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی ۱۳ آبان در استان کردستان، گفت: فلسفه حضور و مشارکت در راهپیمایی امسال باید بدرستی تبیین شود.

وی افزود:امسال در چهلمین سال انقلاب هستیم وچهل سالگی یعنی دوره بلوغ و کمال نظام بنابراین همه ما در روز ۱۳ آبان باید نشان دهیم که به این بلوغ رسیده ایم.

قربانی بیان کرد: بی دلیل نیست که ترامپ دوره جدید تحریم‌ها در ۱۳ آبان اتخاذ می‌کند، آن‌ها از این روز هراس دارند و ما باید با وحدت و همدلی در این راهپیمایی شرکت کنیم تا تقابلی در برابرسیاست‌های آمریکا باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان بیان کرد:وحدت و همدلی ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال منجر به ناکامی دشمنان و اهداف خصمانه استکبار جهانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان تنها متعلق به دانش آموزان و دانشجویان نیست، افزود: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار است و متعلق به تمام اقشار مختلف ملت ایران است به همین سبب همه دستگاه‌ها و ادارات استان باید در این روز شرکت داشته باشند و نقش موثری در برگزاری مراسم باشکوه ۱۳ آبان ایفا کنند.

 معاون پرورشی آموزش و پرورش کردستان در ادامه این جلسه افزود: ۱۳ آبان یک روز ملی و روز همه ملت ایران است و امسال به دلیل چه سالگی انقلاب از اهمیت خاصی برخوردار است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش کردستان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان روز همبستگی ملت ایران است و متعلق به تمام ملت ایران است در همین راستا همه آحاد جامعه باید در این روز ملی شرکت کنند.

حجت‌الله نریمانی افزود: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب راهپیمایی ۱۳ آبان از بلوغ و پختگی خاصی برخوردار باشد دانش آموزان و فرهنگیان حضور و مشارکت پر رنگ‌تری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشند.

وی ادامه داد: موضع‌گیری خصمانه دشمنان نظام و یاوه‌گویی‌های ترامپ رییس جمهور آمریکا تاثیری در مشارکت و حضور ملت ایران در مراسم ۱۳ آبان نخواهد داشت.

وی هدف مهم مراسم ۱۳ آبان تقویت روحیه استکبارستیزی در میان دانش آموزان و ترسیم چهره استکبار، اثبات حقاتیت ایران اسلامی در جهان و خنثی کردن اهداف آمریکا و استکبار جهانی است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم درادامه این جلسه گفت: همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید حضور و مشارکت چشمگیری در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال داشته باشند و پاسخ دندان‌شکنی به همه دشمنانمان بدهند.

محمدقاسم سیاهپوشی افزود: امسال چهلمین سالگرد راهپیمایی ۱۳ آبان باید متفاوت‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار سنندج نیز گفت: باید با بهره‌گیری از فضای مجازی و تجارب ۴۰ ساله انقلاب اهداف و پیام راهپیمایی ۱۳ آبان به جهانیان نشان داد.

یحیی نظری با اشاره به اینکه ۱۳ آبان به روز تسخیر لانه جاسوسی معروف است حضور و مشارکت دانشجویان و دانشگاه‌ها در این روز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی بر مشارکت و هماهنگی دانشگاه با آموزش و پرورش و شورای هماهنگی تبلیغات تاکید کرد.

نظری با اشاره به موضع‌گیری دشمن در برابر ایران و تحریم‌های اقتصادی علیه ملت ایران اظهار کرد: دشمن با بهره‌گیری از ترفند‌های مختلف درصدد کمرنگ جلوه‌دادن راهپیمایی ۱۳ آبان است در همین راستا هماهنگی و هم‌افزایی همه ادارت در برگزاری باشکوه مراسم ضروری است.

وی گفت: تامین نظم و امنیت راهپیمایی و مقوله صرفه‌جویی در راهپیمایی امسال باید در اولویت ویژه قرار گیرد.

وی افزود: در مراسم ۱۳ آبان ۵۰ خبرنگار و ۱۰۰ عکاس در ۱۰۰ نقطه استان پوشش خواهند داد.

در این جلسه هر کدام از اعضای حاضر نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با هرچه باشکوه برگزار کردن راهپیمایی روز ۱۳ آبان مطرح کردند و نقش صدا و سیما را در پوشش دهی اخبار مربوط به این روز انکار ناپذیر دانستند.

انتهای پیام/م

حضور و مشارکت دانشجویان و دانشگاه‌ها در روز ۱۳ آبان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.