کشف ۲۰۰ میلیاردی اموال مسروقه در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۲۰۰ میلیارد رالت اموال مسروقه از دو سارق منزل در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان‌های مرکزی استان و سرقت گاو صندوق، اموال و اشیاء قیمتی شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی دریافتند، اغلب سرقت‌ها مشابه و توسط فرد یا افرادی که سارق حرفه‌ای و سابقه دار هستند، صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با دریافت اطلاعات از محل وقوع جرم سرانجام رد دو سارق حرفه‌ای منزل را که اهل و ساکن یکی از استان‌های کشور بوده اند، را شناسایی کردند.

سردار میرفیضی با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهمان از اقدام عملیاتی و ضربتی پلیس در دستگیر دو متهم این پرونده با هماهنگی قضائی خبر داد و افزود: متهمان در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به بیش از ۴۳ فقره سرقت در شهرستان‌های ساری، بابل و قائم هر اقرار کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ۶ متهم به همکاری و همدستی با متهمان به سرقت در مناطق مختلف کشور شناسایی و دستگیر شدند، افزود: کلیه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/آ

دستگیری سارقان منزل با ۴۳ فقره سرقت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار