آزاد سازی ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع از زمین‌های ملی و طبیعی مازندران

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از آزاد سازی ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع از زمین‌های ملی و طبیعی استان در منطقه چالوس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریالی زمین خواری در شهرستان چالوس و آزاد سازی بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع از زمین ملی و طبیعی استان در این منطقه خبر داد.

وی افزود: در راستای مقابله با جرایم در حوزه تجاوز به زمین های ملی و طبیعی و زمین خواری، در پی کسب خبری مبنی بر وقوع زمین خواری در شهرستان چالوس، موضوع به طور ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان و ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ مفخمی گفت:ماموران با انچام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسای متهم به زمین خواری این فرد را دستیگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، افزود: در این عملیات بیش از ۲ هزار و ۸۹۹ متر مربع از اراضی ملی و طبیعی که توسط این فرد مورد تصرف قرار گرفته بود، آزاد سازی شد.

وی گفت: ارزش ریالی این مقدار از زمین های تصرفی بیش از ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون رالف برآورد شده که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/آ

کشف ۲ میلیاردی زمین خواری در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار