توزیع ۳۴۴ تن گوشت منجمد و گرم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای مازندران

فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های تعاونی، دانشگاه‌ها و عاملان معرفی شده از ستاد تنظیم بازار شهرستان‌های مازندران ۳۴۴ تن گوشت قرمز تاکنون توزیع کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سلیمان حاتم‌نژاد مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران گفت: تاکنون ۳۴۴ تن گوشت قرمز از سوی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های تعاونی، دانشگاه‌ها و عاملین معرفی شده از ستاد تنظیم بازار شهرستان‌ها توزیع شده است.

وی افزود: گوشت گرم گوسفندی وارداتی که در راستای تنظیم بازار مدتی است توزیع آن در استان شروع شده و واردات آن از کشور استرالیا صورت گرفته است، توزیع آن از طریق غرفه‌های سازمان میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان انجام می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران متوسط قیمت گوشت منجمد را هر کیلوگرم ۲۹ هزار تومان و گوشت گرم را بین ۳۶ هزار و ۵۰۰ تا ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان کرد.

حاتم‌نژاد افزود: از شهریورماه امسال تاکنون سهیمه مازندران در گوشت قرمز ۴۲۲ تن شامل ۳۶۶ تن گوشت گوساله منجمد و ۵۶ تن گوشت گرم گوسفندی وارداتی بوده که تاکنون ۳۴۴ تن از سوی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های تعاونی، دانشگاه‌ها و عاملین معرفی شده از ستاد تنظیم بازار شهرستان‌ها توزیع شده است.

وی گفت: سال گذشته ۲۷۲ تن گوشت منجمد از سوی شرکت پشتیبانی امور دام در استان توزیع شد که میزان توزیع گوشت منجمد امسال نسبت به سال گذشته رشد ۱۳۰ درصدی داشته است.

وی افزود: جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام واردات گوشت منجمد را در کنار گوشت گرم در دستورکار قرار داده است.
انتهای پیام/آ

گوشت منجمد و گرم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای مازندرانتوزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۱۱:۳۵ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
کجای مازندران ماکه در بابل هستیم از اول سال 97 تا حالا هنوز یک کیلو گوشت تهیه نکردم ومدت سه ماه است که گوشت قرمز نخوردهایم
آخرین اخبار