بازگشت نیمار به لالیگا جدی شد

یک رسانه اسپانیایی مدعی شد ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بر اساس توافق با سران این تیم می تواند پاریس را ترک کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان "بارسلونا" و "رئال مادرید" برای خرید نیمار از پاری سن ژرمن به حالت آماده باش در آمده اند زیرا گزارش هایی وجود دارد مبنی بر این که در قرارداد PSG با این ستاره برزیلی بندی وجود دارد که به او اجازه خروج از این باشگاه را می دهد.
خروج بالقوه نیمار از PSG ممکن است ساده تر از آنی باشد که در ابتدا به نظر می رسید شد. رادیو کادنا سر گزارش داده ، بارسلونا بر این باور است که این بازیکن قراردادی با باشگاه پاریسی امضا کرده است که به او اجازه خواهد داد تابستان آینده در ازای 220 میلیون یورو این تیم را ترک کند.
در صورتی که هیچ باشگاهی مایل به پرداخت این رقم نباشد، این بازیکن می تواند تابستان 2020 با مبلغی کمتر از 200 میلیون یورو از جمع پاریسی ها جدا شود.

نشریه موندودپورتیوو کاتالونیا هم در گزارشی مشابه نوشته بود که نیمار از رفتن از پاری سن ژرمن پشیمان شده و با باشگاه قدیمی خود تماس گرفته است و تمایل خود را برای بازگشت به اطلاع مدیران این باشگاه رسانده است. کسانی که در باشگاه کاتالان هستند متقاعد شده اند که نیمار سال 2020 پایتخت فرانسه را ترک خواهد کرد و احتمالا او این کار را زودتر انجام خواهد داد. آنها همچنین گزارش می دهند که تابستان گذشته، نیمار تقریبا در مقابل یک مدیر بارسا گریه کرده و درخواست داشت او را مجددا به خدمت بگیرد.
رئال مادرید هم در کمین نیمار است و انتظار می رود که این دو غول اسپانیایی در فصل نقل و انتقالات آینده برای جذب بازیکن PSG با هم بجنگند.
به این ترتیب ممکن است دوران فقط دو فصل حضور نیمار برزیلی در پروژه پاریسی  پایان یابد.


بیشتربخوانید:زیدان گزینه هدایت تیم دیوید بکام شد

جزئیات جدید از پرونده اتهام تعرض رونالدو

بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان انتخاب شد+عکس

مهاجم جوان برزیلی: نیمار از من تقلید می‌کند!



انتهای پیام/

نیمار با 200 میلیون یورو به لالیگا بر می گردد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.