پیام تبریک سرلشگر باقری به افتخارآفرینان بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح درپیامی افتخارآفرینی و درخشش کاروان ورزشی ایران در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به افتخارآفرینان بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درخشش کاروان ورزشی ایران در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ و کسب جایگاه سوم آسیا ، را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش کم نظیر زنان و مردان ورزشکار ایرانی در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا که با ۱۳۶ مدال رنگارنگ و کسب جایگاه سوم قاره کهن رقم خورد، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات ایران اسلامی افزود.

این دستاورد بزرگ در شرایط خطیر امروز که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با حربه ی تحریم، جنگ اقتصادی و عملیات روانی در آرزوی تضعیف و انزوای ایران عزیز هستند، بیش از هر واقعیت دیگری، بیانگر ایمان، اقتدار و اراده مستحکم و خلل ناپذیر ملت ایران است که توسط کاروان ورزشی جانبازان، معلولین و نابینایان کشور در این آوردگاه بزرگ، تجلی یافته است.

اینجانب به نمایندگی از آحاد فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، این پیروزی درخشان را به جامعه ورزش و یکایک اعضای کاروان ورزشکاران کشورمان تبریک عرض می نمایم و تداوم توفیق و سربلندی آنان در سایر میدان های سترک پیش رو را در سایه الطاف و عنایات خداوندی آرزومندم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار