دستگيری 148 مجرم در طرح امنیت محله محور پليس اصفهان

مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اجرای طرح ضربتی امنیت محله محور تعداد 148 مجرم را دستگير و 13 وسیله نقلیه مسروقه را کشف کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "حسن ياردوستي فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار کرد: در راستاي تصمیمات گرفته شده در قرارگاه عملياتي "اقدام و عمل" فرماندهی انتظامی استان و به منظور ارتقاي امنيت اجتماعي، طرح ضربتي امنيت محله محور در نقاط مختلف شهر به اجرا گذاشته شد که این طرح با نتايج بسيار خوبي  همراه بود.

وي هدف از اجراي اين طرح را برخورد با فروشندگان موادمخدر،دستگيري سارقان، جمع آوري معتادان متجاهر، دستگيري محکومان غايب و فراري و متهمان تحت تعقيب عنوان کرد و گفت: در اين طرح تعداد 78 سارق، 50 فروشنده مواد مخدر ، 9 معتاد متجاهر و 4 نفر از محکومان غايب و فراري دستگير شدند.

سرهنگ ياردوستي ، کشف 23 تيغه سلاح سرد، توقيف 7 دستگاه خودرو و 5 دستگاه موتورسيکلت متخلف و کشف 13 دستگاه وسيله نقليه مسروقه و تحويل آنها به مالباختگان را از ديگر نتايج موفق اين طرح برشمرد.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه طرح هاي امنيت محله محور بنا به درخواست شهروندان و براساس نياز و ضرورت در مناطق مختلف شهر اصفهان به اجرا گذاشته مي شوند گفت: اجراي طرح هاي مذکور علاوه بر رضايتمندي و خرسندي مردم باعث کاهش جرايم و ارتقاي سطح امنيت در شهرستان شده که اين روند همچنان در دستور کار فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

دستگیری مجرمان  در طرح امنیت محله محور پليس اصفهان 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار