مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم:

تجهیز مرکز ارتوپدی فنی جمعیت هلال احمر قم به دستگاه بومی اسکن سه بعدی پا

گل فشان گفت:مرکز ارتوپدی فنی جمعیت هلال احمر قم،مجهز به دستگاه تمام ایرانی اسکن سه بعدی پا شده است.

بومی سازی دستگاه اسکن سه بعدی پا در قمبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر  قم، گل‌فشان،مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم گفت: در سال جاری که حمایت از تولید کالای ایرانی مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفت، جمعیت هلال احمر تصمیم گرفت به منظور تجهیز مرکز ارتوپدی فنی از دستگاهی استفاده نماید که ساخت مهندسین ایرانی باشد.

وی افزود: دستگاه اسکن سه بعدی پا، قبلا با هزینه‌های کلانی از خارج از کشور وارد ایران می‌شد که با پیگیری هلال احمر با قیمتی به مراتب پایین‌تر بومی سازی شده است که همین موضوع نشان از توان تولید مهندسان ایرانی دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: این دستگاه را شرکت دانش بنیان صدرا طراحی و تهیه کرده که قادر است تصویر واقعی پا را به صورت سه بعدی اسکن نماید و مشکلات آن را نمایش دهد.

دکتر گل‌فشان هدف از تجهیز این مرکز به دستگاه اسکن سه بعدی پا را اهمیت توجه به مشکلات پا دانست و گفت: استفاده از این خدمات برای مراجعه‌کنندگان به صورت حمایتی در نظر گرفته شده و با حداقل هزینه است.

وی تصریح کرد: افرادی که دچار انحراف مچ پا و کف پا هستند، کودکان دچار صافی کف پا و بیماران دیابتی که زخم کف پا دارند یا ریسک زخم شدن در آنها بالاست می‌توانند از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم اظهار داشت: مجتمع توانبخشی هلال احمر شامل مراکز کاردرمانی، ارتوپدی، فیزیوتراپی و گفتار درمانی است و مرکز ارتوپدی فنی در این مجتمع از سال 93 راه‌اندازی شده است و تاکنون خدمات گسترده‌ای را به بیماران ارائه داده است.

گفتنی است: مجتمع توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قم واقع در میدان سعیدی، خیابان هفتم تیر، کوچه یک می‌باشد.

انتهای پیام/ش

دستگاه اسکن سه بعدی پا در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار