امام جمعه سمنان:

الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی چشم انداز توسعه کشور است

آیت الله شاهچراغی گفت: رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان مبانی پیشرفت کشور را مشخص کردند که با الگوی اسلامی ایرانی محقق می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان گفت: دشمنان نظام اسلامی قصد دارند با دلسرد کردن مردم انقلاب را از توسعه بازدارند و  ناامید کردن مردم از کارآمدی انقلاب اسلامی راهکار نظام سلطه برای متوقف کردن ایران اسلامی از پیشرفت است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با تصویرسازی غلط برای مردم از حرکت بازنمی ایستد. رشد علم در ایران به گونه ای است که باعث بی اثری آیه یاس خوانی دشمنان علیه آرمان های انقلاب می شود.

آیت الله شاهچراغی، ربوده شدن 14 بسیجی در میرجاوه استان سیستان و بلوجستان را مایه نگرانی مردم ایران دانست و تصریح کرد: ربودن این نیروها با بیهوش کردنشان از طریق عامل نفوذی جنایتی است که وزارت امور خارجه باید با همکاری دولت پاکستان آن را پیگیری کند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه هیچ امام معصومی مانند سیدالشهدا(ع) اربعین و زیارت اربعین ندارد، تاکید کرد: پیاده روی اربعین رزمایش بزرگ معنوی است که با حضور مسلمانان 40 کشور دنیا برگزار می شود.

وی یادآور شد: استان سمنان 30 موکب دارد که به نسبت جمعیت استان باعث افتخار است و همه باید به هر میزان به برپایی این موکب ها در خدمت به زائران اربعین کمک کنند.

وی گفت: همه می توانند با خدمت به زائران حسینی و پیاده روی اربعین، زائر سیدالشهدا(ع) باشند.
امام جمعه سمنان با اشاره به سالروز شهادت حاج مصطفی خمینی در این هفته اشاره کرد و گفت: با شهادت این فرزند امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی سرعت گرفت و امام راحل عالمانه این رخداد را از الطاف خفیه الهی عنوان کردند.

انتهای پیام/ گ

سخنان آیت الله شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه سمنان

برچسب ها: اربعین ، نماز جمعه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار