معاون وزیر ارشاد و رییس هیئت مدیره بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت: ویژه برنامه‌های این بنیاد همزمان با دهه آخر صفر و ایام شهادت حضرت رضا(ع) در استان‌های کشور اجرا می شود.

علی‌اصغر کاراندیش مروستی معاون وزیر ارشاد و رییس هیئت مدیره بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) با توجه به اینکه ترویج فرهنگ رضوی نباید مختص دهه کرامت و محدود به زمان خاصی باشد اجرای این برنامه ها ر ا برنامه ریزی و مدیریت می کند.

وی با بیان اینکه اجرای این برنامه ها با هدف ترویج فرهنگ دینی و محتوایی درنظر گرفته شده است افزود: برنامه‌های درنظر گرفته شده شامل شب های شعر آیینی، اجرای تعزیه و نمایش آیینی، سخنرانی و نشست‌های تخصصی با موضوع سیره اهل بیت(ع) به‌ویژه سیره امام رضا(ع) است.

به گفته وی، این برنامه‌ها با کمک ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها برگزار می‌شود و استان‌هایی که آمادگی خود را جهت برگزاری این برنامه‌ها اعلام کنند، از سوی بنیاد امام رضا(ع) پیگیری‌های لازم جهت برگزاری نمایشگاه، شب‌های فرهنگی و دیگر مراسم‌ در آن صورت خواهد گرفت.

رییس هیئت مدیره بنیاد بین المللی امام رضا(ع) با تاکید بر ضرورت توسعه زمانی برنامه های جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته، بنا داریم ارتباط خود را با استان‌های مختلف کشور برای برگزاری هفته‌های فرهنگی با موضوع سیره اهل بیت(ع) و به‌ویژه سیره رضوی حفظ کنیم و این برنامه‌ها مختص دهه کرامت و ایام میلاد حضرت رضا(ع) نباشد و در طول سال برگزار شود.

 

انتهای پیام/م

 

برنامه‌های بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) ویژه دهه پایانی صفر در استان‌های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.