انتقاد مقامات اتریش از وضع حقوق بشر در عربستان

وزیر خارجه اتریش گفت قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار و منتقد ربوده شده سعودی در استانبول، قله ترسناک از موارد فراوان نقض حقوق بشر در عربستان است.

انتقاد مقامات اتریش از وضع حقوق بشر در عربستانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اندریاس شیدر، سخنگوی سیاست خارجی حزب سوسیال دمکرات اتریش فعالیت مرکز ملک عبدالله در وین را به علت نقض دائم حقوق بشر و نیز قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار و منتقد ربوده شده سعودی زیر سوال برد.

همچنین کارین کنیسل، وزیر خارجه اتریش پس از پایان نشست کمیسیون سیاست خارجی مجلس در وین گفت: «قتل خاشقجی در استانبول، قله ترسناک از موارد فراوان نقض حقوق بشر در عربستان است. طی دو سال گذشته وضعیت حقوق بشر در عربستان بسیار بدتر شده است و ده‌ها هزار زندانی سیاسی در زندان بسر می‌برند.»

انتهای پیام/

انتقاد سیاستمدار برجسته اتریشی از فعالیت مرکز سعودی‌ها در وین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۰۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
جناب اندریاس شیدر و کارین کنیسل: اگر جامعه بین الملل با این اتفاق که کشتن یک خبرنگار منقد در ترکیه توسط عربستان سعودی انجام شد کوتاه آمده و حقوق یک بشر(آن هم یک خبرنگار) نادیده گرفته شود قتل بعدی عربستان می تواند در کشور بلژیک و یا اطریش و....در هر سفارتخانه دیگری در هر کشور ثالث دیگری باشد چنانچه اصلاً به قاشقجی هم کاری نداشته باشیم حقوق بشر آمریکائی و آزادی بیان و......همه یکبار دیگر باید معنای بین المللی شود......
آخرین اخبار