فعالیت فرهنگی کاروان شهید "سیاهکالی مرادی" در اربعین

دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین گفت: کاروان شهید "سیاهکالی مرادی" با محوریت موضوع زندگی این شهید در مسیر حرکت زوار اربعین ، فعالیت فرهنگی خواهد داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛ سعید خورشیدی دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین گفت: کاروان شهید "سیاهکالی مرادی" با محوریت موضوع زندگی این شهید در مسیر  زوار اربعین حرکت خواهد کرد و به مدت دو روز در نجف و پس از آن در کربلا مستقر می‌شود.

خورشیدی افزود: خودروی این کاروان به سیستم صوتی و تصویری مجهز است و کارشناسانی همچون حجت الاسلام خضری، میر غفاری و موسوی در آن حضور دارند.

وی اضافه کرد: گروه سرود، تئاتر، سخنرانی، پخش کلیپ و مداحی و توزیع بسته‌های فرهنگی از جمله کتاب "یادت باشد" در مورد زندگی شهید سیاهکالی جزو فعالیت‌های فرهنگی این کاروان است.

دبیر ستاد مردمی اربعین استان در ادامه گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با حوزه علمیه ۲۰ نفر از طلاب فاضل برای خدمات‌رسانی فرهنگی و اقامه نماز در موکب‌ها مستقر خواهند شد.

خورشیدی افزود: تلاش بر این است تا تمام موکب‌ها از وجود روحانی برخوردار باشند که بخشی از این نیاز را خود موکب‌ها تامین می‌کنند و بخشی از آن‌ها را نیز ستاد مردمی عهده‌دار شده است.

وی اضافه کرد: با اعزام خادمان کار مقدماتی و آماده‌سازی موکب طریق الحسین و موکب‌های کربلا و نجف درحال انجام است، همچنین خادمین، آشپز‌ها و برپاکنندگان پایگاه‌های بهداشتی و درمانی اعزام شده اند.

دبیر ستاد مردمی اربعین استان گفت: خدمات رسانی موکب‌های نجف و بین راهی آغاز شده است و پس از آن نیز موکب‌ها در کربلا به فعالیت خواهند پرداخت.

به گفته خورشیدی، باتوجه به اینکه تعدادی از افراد چند روز پس از اربعین در کربلا حضور دارند این خدمات رسانی‌ها تا دهم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارائه خدمات فرهنگی کاروان شهید سیاهکلی مرادی  به زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار