ثبت ۵ وقف جدید در سردشت

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سردشت گفت:۵ وقف جدید به ارزش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در سامانه جامع موقوفات سردشت ثبت شدند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سردشت در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛گفت: ۲قطعه زمین مسکونی به مساحت ٤۹۰ مترمربع به  ارزش ۳۰۰ میلیون ریال جهت توسعه و متعلقات مسجد روستای جدید نیسک آباد و همچنین یک باب ساختمان مسکونی جدیدالاحداث جهت خانه عالم این روستا بە مساحت ۱۱۰ مترمربع و به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال توسط واقف خیراندیش مصطفی واعظ وقف شدند.

رحمان شمسی افزود: در روستای ترشیان  نیز واقف نیک اندیش علی جوانمردی یک قطعه باغ انگور به مساحت ۲ هزار مترمربع به ارزش ۱٥۰ میلیون ریال را به منظور تامین هزینه های ضروری مسجد روستا وقف کرد.

وی تصریح کرد: در روستای بزرگ نلاس هم یک باب ساختمان مسکونی دو طبقه با ۳ باب مغازە به متراژ ۲۰۰ مترمربع با نیت تامین حقوق امام جماعت، خادم و هزینه های ضروری مسجد بازار حضرت عمر (رض) به ارزش ۲ میلیارد و ٥۰۰ میلیون ریال توسط واقفین حسین خضری و مریم نادری زادە فر در این ادارە ثبت شدند.

ازابتدای سال تا کنون در این شهرستان ۲۰ موقوفه به ارزش ۲۷ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال در سامانه جامع موقوفات اداره اوقاف و امورخیریه سردشت به ثبت رسیده است.
 
انتهای پیام/م
 

ثبت موقافات جدید در سردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.