آغاز مرحله سوم مسابقات دوچرخه سواری میلاد ۲ نور در خمین/معرفی برترین‌های مرحله دوم

مسابقات دوچرخه سواری میلاد ۲ نور در خمین وارد آخرین مرحله شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ تور میلاد دو نور که پس از ۶ سال وقفه با حضور ۷۲ دوچرخه سوار از ۱۵ تیم باشگاهی به میزبانی شهر اراک در حال برگزاریست بعد از طی ۲ مرحله امروز وارد مرحله سوم شد.

سومین و آخرین مرحله تور دوچرخه سواری میلاد دو نور در مسافت ۱۲۰ کیلومتر در شهرستان خمین آغاز شد.

دور دوم این رقابت‌ها هم دیروز به میزبانی شهر جدید مهاجران در مسافت ۱۲۰ کیلومتری برگزار شد وحسین ناطقی دوچرخه سوار فولاد مبارکه سپاهان موفق شد مقام اول این مرحله را به خود اختصاص دهد.

محسن رحمانی از تیم استان مرکزی هم در سکوی دوم ایستاد و محمد گنج خانلو از تیم سپاهان که در مرحله اول بر سکوی نخست ایستاده بود سوم شد.

روز پنج شنبه ۲۶ مهرماه برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در استان مرکزی با شروع دوباره تور دوچرخه سواری میلاد دو نور در اراک آغاز شد و اولین مرحله این مسابقات با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

در این مرحله که اولین مرحله مسابقات میلاد ۲ نور بود در۱۵دور به مسافت ۸ کیلومتری در بلوار شهدای دولت شهر اراک برگزار شد محمد گنج خانلو از تیم سپاهان اصفهان برسکوی نخست تکیه زد و دو پیراهن طلایی را به خود اختصاص داد، محمد رجبلو از تیم بالابان چابهار در جایگاه دوم ایستاد و امیر کلاهدوز از پیشگامان کویر یزد سوم شد.

 

آغاز مرحله سوم مسابقات دوچرخه سواری میلاد ۲ نور در خمین/معرفی برترین‌های مرحله دوم

آخرین مرحله مسابقات دوچرخه سواری میلاد ۲ نور در خمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.