تاکنون بیش از ۱۵۰۰۰ زائر پاکستانی اربعین از طریق سیستان و بلوچستان وارد ایران شدند

دبیر ستاد مردمی استقبال از زائران پاکستانی اربعین در سیستان و بلوستان گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰۰۰ زائر پاکستانی اربعین حسینی از طریق پایانه مرزی میرجاوه در سیستان و بلوچستان وارد کشور شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رضا بختیاری دبیر ستاد مردمی استقبال از زائران پاکستانی اربعین در سیستان و بلوستان گفت: از ۲۱ مهرماه تاکنون بیش از ۱۵۰۰۰ زائر پاکستانی اربعین حسینی از طریق پایانه مرزی میرجاوه در سیستان و بلوچستان وارد کشور شده‌اند و از خدمات ستاد مردمی استقبال سیستان و بلوچستان بهره‌مند شده‌اند.

دبیر ستاد مردمی استقبال از زائران پاکستانی اربعین در سیستان و بلوستان با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۸۰ هزار زائر پاکستانی از طریق سیستان و بلوچستان وارد کشور شده و عازم کربلا شوند، بیان کرد: ستاد استقبال مردمی در استان تا ۷ آبان‌ماه فعال و آماده پذیرایی از این زائران گرامی است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در پی همکاری مردمی و مشارکت نهاد‌های مختلف در حال حاضر مشکلی در زمینه محل اسکان زائران پاکستانی در استان وجود ندارد و تنها به کمک‌های مالی مردمی جهت پذیرایی از این زائران عزیز نیازمند هستیم.

‌انتهای پیام/ پ

اجتماع بزرگ اربعین حسینی

برچسب ها: اربعین ، اربعین 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار