برخورداری زنان خانه دار ایلامی از طرح بیمه زنان خانه دار

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام از بیمه زنان خانه دار در استان ایلام خبر داد.

برخورداری زنان خانه دار ایلامی از طرح بیمه زنان خانه دار

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام: سهیلا ملکشاهی مدیرکل تامین اجتماعی گفت: اجرای بیمه زنان خانه‌دار در استان ایلام، امید روشنی برای آینده زنان خانه دار است و پوشش بیمه‌ای زنان خانه‌دار متناسب با وضعیت جامعه هدف در سه نرخ بیمه‌ای قابل اجرا است.

وی به نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی و آگاه بخشی به زنان خانه‌دار جهت بهره مندی از این خدمات بیمه‌ای اشاره کرد و افزود: بسیاری از زنان خانه‌دار از این موضوع بی‌اطلاع بوده و شناختی از چگونگی اجرای آن ندارند که با اطلاع‌رسانی به جامعه هدف می‌توان تعداد بیشتری از زنان استان را تحت پوشش بیمه‌ای قرار دارد.

ملکشاهی تاکید کرد: زنان خانه‌دار می‌توانند در قالب این طرح با پرداخت سهم بیمه‌ای 12، 14 و 18 درصدی از خدمات درمانی و بازنشستگی برخوردار شوند.

وی اظهار کرد : متقاضیان می‌توانند در قالب سه نرخ قرارداد منعقد کنند که این سه نرخ شامل "بیمه بازنشستگی"، "بیمه بازنشستگی و فوت" و نیز "بیمه بازنشستگی، فوت و از کار افتادگی" است.

وی تاکید کرد: اگر زن خانه‌داری بیشتر از 50 سال سن داشت به شرطی که دارای سوابق بیمه‌ای قبلی می باشد، می‌تواند تحت پوشش بیمه بازنشستگی زنان خانه‌دار قرار گیرد.

 

انتهای پیام/ه

زنان خانه دار در ایلام بیمه می شوند

برچسب ها: خانواده ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.