رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان؛

حسین خانی با پیروزی مقابل حریف جزایر پالائو به جردن باروز رسید

مصطفی حسین خانی در دور نخست رقابت های وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان پیروز میدان شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های روز نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان در سال 2018 با برگزاری مسابقات اوزان 61، 74، 86 و 125 کیلوگرم در شهر بوداپست مجارستان آغاز شد که بر این اساس در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست مقابل دی لومائو از جزایر پالائو نخست با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد .حسین‌خانی در دور دوم مقابل جردن باروز قهرمان جهان و المپیک از آمریکا کشتی خواهد گرفت.

در رقابت های وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی مقابل روبرت باران از لهستان با نتیجه 11 به صفر پیروز شد.هادی در دور دوم با برنده ابراهیم سعیدوف از بلاروس و جمال الدین ماگومدوف از آذربایجان مبارزه خواهد کرد.

در وزن 61 کیلوگرم که 23 نفر شرکت کرده اند، محمدباقر یخکشی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با عباس رحمان اف دارنده مدال برنز آسیا از ازبکستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان خولیس بونه رودریگوئز دارنده مدال برنز جهان از کوبا و ایوان گویدا دارنده مدال برنز اروپا از رومانی کشتی خواهد گرفت. در گروه یخکشی ولادمیر دوبوف دارنده مدال نقره جهان از بلغارستان نیز حضور دارد.

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی در دور اول مقابل دیوید تیلور از آمریکا با نتیجه غیر قابل تصور 11 بر 6 مغلوب شد و باید منتظر حضور این حریف به دیدار فینال باشد تا بتواند برای کسب مدال برنز در گروه شانس مجدد به کار خود ادامه دهد.


بیشتر بخوانید:

یزدانی مغلوب حریف آمریکایی شد/ شوک بزرگ به کشتی ایران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.