تا پایان امسال انجام می شود ،

بهره برداری از واحد‌های مسکونی مددجویی درروستا‌های زلزله زده

واحد‌های مسکونی مددجویی درروستا‌های زلزله زده استان کرمانشاه تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ خزاعی مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه، گزارشی از تکمیل مسکن مددجویی در مناطق زلزله زده ارائه کرد.

وی گفت: پس از وقوع زلزله ۷،۳ ریشتری کرمانشاه، ۱۰ هزار واحد مسکونی متعلق به مددجویان تحت حمایت این نهاد آسیب دید که از این تعداد پنج هزار و ۳۰۰ واحد تخریب شد.

خزاعی افزود : کمیته امداد بلافاصله نسبت به بازسازی واحد‌های مسکونی مددجویان زلزله زده در نقاط شهری و روستایی ورود کرد و با همکاری بنیاد مسکن که صدور پروانه بهره برداری برای منازل مددجویی را بر عهده داشت به این مهم سرعت بخشید.

وی افزود: همچنین کمیته امداد با همکاری بنیاد مسکن نسبت به پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی و کمک بلاعوض پنج میلیون تومانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد اقدام کرد.

خزاعی بیان کرد: همچنین کمیته امداد اعتباری تکمیلی برای واحد‌های مسکونی مددجویان زلزله زده تخصیص داد به گونه‌ای که جهت تکمیل مسکن روستایی به طور میانگین ۱۲میلیون تومان و واحد‌های شهری ۱۵ میلیون تومان اعتبار لحاظ شد.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه تا خرداد امسال ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویی تکمیل و تجهیز شد گفت: همچنین واحد‌های ساخته شده به فرش و موکت و در مواردی به یخچال تجهیز شد.

خزاعی از بهره برداری دو هزار واحد مسکونی مددجویان زلزله زده در سالروز وقوع زلزله خبر داد و بیان کرد: مسکن‌های مددجویی در روستا‌های مناطق زلزله زده تا پایان سال و واحد‌های مسکونی شهری نیز تا نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می‌رسد .

 

 

انتهای پیام/د

ارائه گزارشی از تکمیل مسکن مددجویی در مناطق زلزله زده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.