کیف قاپ حرفه ای با 14 فقره سرقت در دام پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری کیف قاپ حرفه ای سابقه دار که مرتکب 14 فقره سرقت شده بود، توسط ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره کیف قاپی در شهرک کارمندان بلافاصله ماموران یگان فوریت شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل شخصی که از ناحیه بازو و صورت مصدوم شده بود به ماموران مراجعه و عنوان کرد که 2 نفر قصد کیف قاپی را داشتند که با مقاومت من در کار خود ناکام ماندند.

براری افزود: با حضور به موقع گشت پلیس، یکی از عوامل کیف قاپی دستگیر و به کلانتری منتقل شد.
رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این کیف قاپ در بازجویی های بعمل آمده به 14 فقره کیف قاپی اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: کار تحقیقات از متهم دستگیر شده و تلاش ماموران برای دستگیری همدست دیگر وی همچنان ادامه دارد.

براری درپایان به شهروندان توصیه کرد هنگام تردد از پیاده رو استفاده و در صورتی که مجبور به عبور از خیابان هستند کیف و وسایل خود را در سمت تردد خودروها حمل نکنند

فرمانده انتظامی شهرستان قصرشیرین از کشف 10 هزار لیتر سوخت قاچاق طی 48 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

عنایت فلاحی اظهار داشت : مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به همراه یگان امداد شهرستان حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به چند دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها، 10 هزار لیتر سوخت قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

فلاحی ادامه داد: ارزش سوخت های قاچاق کشف شده به 35 میلیون ریال می رسد.

رئیس پلیس قصرشیرین گفت: در تحقیقات بعمل امده مشخص شد این فراورده های نفتی از شهرستان های همجوار بارگیری و جهت قاچاق به این شهر حمل شده بود.

وی در پایان از دستگیری 5 نفر در این راستا و توقیف 5 دستگاه خودرو خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی معرفی و خودروهای توقیفی نیز روانه پارکینگ شدند .

 

 

انتهای پیام/د

کشف 10 هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار