تسریع در عملیاتی کردن سند جامع توسعه گردشگری

استاندار چهارمحال و بختیاری، خواستار تسریع در عملیاتی کردن سند جامع توسعه گردشگری این استان شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در نشست شورای گفت‎وگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری، بهره گیری از ظرفیت‌های گردشگری استان را از دغدغه‌های رئیس جمهور بیان کرد و گفت: دولت همواره بر تبدیل چهارمحال و بختیاری به قطب بوم‎گردی کشور تأکید دارد.

وی افزود: برای تحقق این امر، سند جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری تدوین و توسط شورای برنامه ریزی استان تصویب شده است و نیازی به تصویب هیئت وزیران ندارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: باید با همکاری دستگاه‌های مربوطه، روند عملیاتی کردن این سند را سرعت بخشید.

عباسی ادامه داد: اطلاع رسانی درخصوص راهنمایی گردشگران و مسافران این استان ضعیف می‌باشد و مسئولان کشور نیز چندین بار این موضوع را تذکر داده اند.

وی، رفع مشکلات و موانع فراروی توسعه گردشگری جهارمحال و بختیاری را نیازمند همکاری بخش خصوصی دانست و گفت: ۵ طرح از سند جامع گردشگری برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب و در نشست بعدی این شورا مطرح شود.

عباسی افزود: در حال حاضر آمادگی لازم برای ارائه کمک‌های فنی از قبیل اعطای تسهیلات و واگذاری زمین جهت رونق بخش حمل و نقل هوایی استان وجود دارد.

وی با بیان نقش بسزای اجاره یا خرید هواپیما از سوی بخش خصوصی در برقراری مستمر پرواز‌های چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: به هر سرمایه گذاری که در این زمینه اعلام آمادگی کند، تسهیلات بانکی اعطا می‌شود.

انتهای پیام/ف

استفاده از بخش خصوصی در توسعه گردشگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار