دستگیری جاعلان ویزا‌های تقلبی در اصفهان

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: ویزا‌های تقلبی قبل از آنکه به دست متقاضیان زیارت اربعین برسد، با تلاش نیرو‌های امنیتی استان کشف و جاعلان آن دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامعلی زاهدی مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان اظهار کرد: تا امروز حدود ۱۲۵ هزار اصفهانی برای زیارت اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند ؛ این افراد پس از ثبت نام می توانند به هر دو صورت زمینی و هوایی به کشور عراق عزیمت کنند.

وی با بیان اینکه هزینه ویزای هوایی تفاوتی با ویزای زمینی ندارد ، افزود : اعتبار ویزاهای صادرشده دو ماه و مخصوص اربعین است ، بنابراین باید متقاضیان تا آن زمان از مرز عبور کنند و امکان عبور بعد از آن وجود ندارد؛ هرچند شاید مانند سال گذشته امکان عبور تا دو روز بعد نیز وجود داشته باشد.

مدیر کل حج و زیارت استان اصفهان با تایید کشف ویزای تقلبی در استان ، بدون اعلام آمار دقیقی از آن ها  ، تصریح کرد : در روزهای اخیر گزارش هایی مبنی بر وجود تیم های جعل ویزا در دست بوده که ویزاها قبل از توزیع و رسیدن به دست متقاضیان زیارت اربعین، با هوشیاری نیروهای امنیتی استان کشف و ضبط شد و جاعلان آن دستگیر شدند.

انتهای پیام/م

کشف ویزای تقلبی قبل از توزیع و رسیدن به دست متقاضیان زیارت اربعین

برچسب ها: حج و زیارت ، اربعین 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.