تشکیلات خودگردان فلسطین: عربستان با ریاست ملک سلمان، کشور عدالت و ارزش‌ها باقی می‌ماند!

در حالی که انتقادها از ریاض در ماجرای مرگ خاشقجی رو به افزایش است، تشکیلات خودگردان فلسطین در اقدامی تأمل‌برانگیز از عربستان سعودی تقدیر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، در حالی که انتقادها از عملکرد عربستان سعودی در پرونده مرگ جمال خاشقجی رو به افزایش است، تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس در اقدامی تآمل برانگیز اعلام کرد عربستان با رهبری خادم حرمین شریفین (ملک سلمان) و ولیعهد سعودی، کشور عدالت و ارزش ها باقی خواهد ماند.

تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین از تصمیم های ملک سلمان که به گفته این سازمان، در جهت ایجاد عدل، انصاف، حقیقت و قانون است، تقدیر کرد.

گفتنی است عربستان سعودی در ساعات اولیه صبح امروز از کشته شدن جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی بر اثر مشاجره و درگیری در کنسولگری این کشور در استانبول خبر داد؛ روایتی که از سوی بسیاری از سازمان های حقوق بشری و مقامات جهانی مورد تردید قرار گرفت. سازمان گزارشگران بدون مرز با انتشار بیانیه ای خواهان ادامه فشارها بر عربستان تا روشن شدن تمامی ابعاد این قضیه شد. همچنین آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان اعلام کرد توضیحات عربستان را در این خصوص نمی پذیرد.

گفتنی است حتی قانونگذاران دموکرات و جمهوریخواه آمریکایی نیز روایت عربستان در خصوص مرگ خاشقجی بر اثر مشاجره را رد کرده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۷
واقعا!!!!!! اين نماينده ي فلسطينه؟ تمام دنيا اعم از اروپا و آمريكا دارن محكوم ميكنن، فلسطين حمايت ميكنه؟!!؟ مگه داريم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
لعنت بر آمریکا،اسراییل و آل سعود
آخرین اخبار