کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در نی ریز

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: محموله ۱۲۵ کیلویی تریاک که از شهر‌های جنوب شرقی کشور بارگیری شده بود، در نی ریز توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی ریز با اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان، مطلع شدند شخصی با یک دستگاه تیبا در حال انتقال یک محموله مواد مخدر از شهر‌های جنوب شرقی کشور به شیراز است.

وی افزود: ۳ گروه از ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی مقام قضایی به محور قطرویه-نی ریز اعزام شدند و پس از مشاهده خودرو مورد نظر، نسبت به شناسایی و توقیف اقدام کردند.

سردار گودرزی تصریح کرد: ماموران ضمن دستگیری راننده در بازرسی از آن خودرو میزان ۱۲۵ کیلوگرم تریاک کشف و در این خصوص یک دستگاه پراید که راننده آن اسکورت محموله بود نیز توقیف شد.

فرمانده نیروی انتظامی فارس اضافه کرد: نیروی انتظامی فارس با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در همه نقاط استان پهناور اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از استان احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد نیروی انتظامی و دستگاه قضائی با آنان قاطع و قانونی است.

انتهای پیام/ن

کشف مواد مخدر در نی ریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار