اخبار باشگاه استقلال؛

پدیده استقلال به کمیته اخلاق احضار شد

الهیار صیادمنش بازیکن تیم فوتبال استقلال قرار است پس ازبازی مقابل سپاهان به کمیته اخلاق باشگاه احضار شود.

پدیده استقلال به کمیته اخلاق احضار شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به حركت غير اخلاقى كه صياد منش بازيكن ١٧ ساله تيم فوتبال استقلال در گذشته انجام داده بود در همين راستا قرار است اين بازيكن پس از بازى مقابل سپاهان در چارچوب رقابت هاى ليگ برتر به كميته اخلاق احضار شود.

صياد منش با حضور در كميته اخلاق بابت حركت غير اخلاقى توضيحاتى را ارائه خواهد داد.

حسينى و تمديد قرارداد با استقلال

حسين حسينى دروازه بان تيم فوتبال استقلال پس از عذر خواهى بابت خداحافظى اش قرار است به زودى با حضور در باشگاه و در نشستى با مديران استقلال تمديد قرارداد خود را در دستور كار قرار دهد.

البته برخى بازيكنان ديگر استقلال نيز قراردادهايشان در پايان فصل به اتمام مى رسد كه مسئولان براى تمديد آنها نيز تمهيداتى را انجام خواهند داد.

درگیرى در تمرین استقلال

در تمرین روز گذشته میلاد زکى پور در صحنه اى سر یک توپ با الحاجى گرو درگیر مى شود که در نهایت نوع برخورد بازیکن خارجى به بدن زکى پور طورى بوده که مدافع ایرانى آبى‌ها لنگان لنگان به سمت رختکن رفت.

از طرفى با وجود غیبت شفر هم بیژن طاهرى مسئولیت تمرین بازیکنان را بر عهده داشته و در همین راستا این مربى از زکى پور مى خواهد که بدن خود را سرد کند تا در آستانه بازى با سپاهان مصدوم نشود و بیژن طاهرى نیز هر گونه اخراج زکى پور از زمین تمرین را تکذیب اعلام کرد.

استقلالى ها به دنبال وصول حواله ارزى

با توجه به در اختيار گذاشتن ارز ثانويه به ارزش ٥٠٠ هزار يورو به ٢ باشگاه استقلال و پرسپوليس از سوى وزارت ورزش و جوانان در همين راستا مديران آبى پوش درصدد هستند تا با تامين ريال مورد نظر حواله ارزى به ارزش ٥٠٠ هزار يورو را در اختيار بگيرند تا از اين رو مخارج بازيكنان و مربيان تيم را پرداخت كنند.

واكنش اسماعيلى به مصاحبه خيالى يك روزنامه ورزشى

فرشيد اسماعيلى بازيكن تيم فوتبال استقلال با انتشار پيامى در صفحه اجتماعى خود مصاحبه خيالى يك روزنامه ورزشى را تكذيب كرد.

واکنش زکى پور به شایعه درگیرى اش با گرو

با توجه به اینکه مطرح شده بود زکى پور و الحاجى گرو در تمرین روز گذشته با یکدیگر درگیرى پیدا کرده اند، زکى پور با انتشار عکسى در صفحه اجتماعى اش به شایعات پایان داد.

پدیده استقلال به کمیته اخلاق احضار شد

واکنش الحاجى گرو به خبر درگیرى اش با زکى پور

الحاجى گرو مهاجم نیجریه اى تیم فوتبال استقلال با انتشار عکسى در صفحه اینستاگرام خود به شایعه درگیرى با زکى پور واکنش نشان داد.


بیشتر بخوانید:

استقلال، پرسپولیس را ۴ تایی کرد

شجاعیان و اسماعیلی به تمرینات استقلال بازگشتند

تیموری: تیم از بازی کردن من مهمتر است


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.