بررسی مشکلات آب رسانی و راه سازی در گرمسار

معاون امور زیر بنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دولت به دنبال تکمیل پروژه هایی است که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و نیاز مهم آن منطقه است .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حمیدرضا عدل معاون امور زیر بنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دولت به دنبال تکمیل پروژه‌هایی است که پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و نیاز مهم آن منطقه است.

وی افزود: برای رفع مشکل پیمانکاران بخش انتقال آب شرب گرمسار از سد نمرود و لوله گذاری از بند انحرافی سیمین دشت به گرمسار اعتبار لازم در نظر گرفته و مطالبات آن‌ها به زودی پرداخت خواهد شد.

عدل، پیشرفت پروژه آب رسانی به این شهرستان را ۳۰ درصد اعلام کرد و افزود: این پروژه می‌تواند نیاز آبی پایدار گرمسار و آرادان را فراهم کند.

معاون امور زیر بنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشورهمچنین گفت: افتتاح هر چه زودتر پروژه راه گرمسار - سمین دشت به فیروزکوه که ۱۸ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی استان سمنان است که ترافیک شمال کشور در بخش مرکزی و پایتخت گردد. را روان‌تر می‌کند.

غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی پروژه سد نمرود خبرداد و افزود: به زودی آبگیری این سدآغاز و با افتتاح کامل این پروژه ذخیره سازی آب برای ۲۰ میلیون متر مکعب انجام خواهد شد.

انتهای پیام / گ

جزئیات بررسی مشکلات آب رسانی و راه سازی در گرمسار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار