تامین امنیت کامل زائران در مرز‌های خوزستان

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: عملیات انتقال آرام زائران همراه با آسایش و آرامش را شاهد هستیم و مرزبانی هم در خصوص میزبانی از زائران هیچ مشکلی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار عبداله نظرپور، فرمانده مرزبانی خوزستان بیان داشت: در زمینه امنیت زائران در نقاط صفر مرزی، پایانه ها و همچنین اروند اشراف کامل داریم چون از قبل برنامه ریزی شده و در هیچ کدام از نقاط مرزی مشکل خاصی نداریم و مرزبانی با دیگر نیروهای انتظامی و امنیتی مشغول انجام وظیفه و خدمات رسانی به زائران حسینی هستند.

وی افزود: در رسیدگی به امور اعزام زائران اقدامات و هماهنگی های لازم با عراق انجام و با پیگیرهای مستمر خوشبختانه هیچ مشکل خاصی در زمینه اعزام زائران و رسیدگی به امورات آن ها نداریم.

سردار نظرپور عنوان کرد: اقدامات لازم قبل از شروع اربعین اجرا و در عین حال اقدامات مؤثری حین اعزام زائران اربعین و بعد از برگشت زائران انجام می شود و برخی دستگاه ها تنها در زمان خروج از زائران خدمات رسانی دارند ولی مرزبانی در ورود و خروج آن ها خدمات رسانی می کند.

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: پوشش همه نقاط مرزی در کنار هماهنگی با سازمان های حج و زیارت، پایانه ها و سایر سازمان های مربوطه برای پیگیری امور زائران انجام شده است.

انتهای پیام/م

تردد آرام و با آرامش زائران در نقاط صفر مرزی

برچسب ها: اربعین ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.