تجمع بزرگ اربعین حسینی در همدان

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از برگزاری تجمع بزرگ عزاداران اربعین حسینی در ۸ آبان‌ماه در میدان امام خمینی(ره) این شهرستان خبر داد.

تجمع بزرگ اربعین حسینی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام ‌و‌المسلمین رضا غلامی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان بیان  کرد: حضور چندمیلیونی زوار حسینی در کربلا در ایام اربعین حسینی تمرینی برای مهیا شدن و فراهم کردن شرایط سربازی برای امام عصر(عج) است.

وی ضمن تأکید بر تقویت وحدت و همدلی شیعیان برای ظهور بیش از پیش در اربعین حسینی افزود: اربعین حسینی فرصتی برای تأمل، تفکر و نگرش در نحوه ولایتمداری و همراهی با امام معصوم(ع) است.

‌غلامی اضافه کرد: باید محبت و ارادت خود را نسبت به امام معصوم(ع) در این روز بسنجیم تا در روز موعود در جهت همراهی با امام زمان خود به بیراهه نرفته و در جبهه مقابل ایشان قرار نگیریم.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا فرصتی برای شناخت، معرفی و کسب معرفت نسبت به سیدالشهدا(ع) است افزود: دشمنان همواره در پی خدشه وارد کردن به این جریان معنوی هستند.

وی از برگزاری تجمع بزرگ اربعین حسینی در روز اربعین خبر داد و گفت: تجمع بزرگ عزاداران اربعین حسینی روز سه‌شنبه، ۸ آبان‌ماه ساعت ۱۰ صبح در میدان امام (ره) شهر همدان برگزار خواهد شد که درصورت نامساعد بودن شرایط جوی این مراسم به حسینیه امام(ره) منتقل خواهد شد.

‌غلامی با اشاره به اینکه در ایام اربعین ۲۲ موکب در شهر همدان فعال خواهد بود اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های انجام گرفته با روحانیون روستا‌های در مسیر تردد زائران، حسینیه و مساجد آن روستا‌ها آماده اسکان میهمانان اباعبدالله خواهد بود.

انتهای پیام/

تجمع عزاداران حسینی در اربعین

منبع: ایکنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.