در نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران صورت گرفت؛

انتقاد عضو شورای شهر تهران از نواقص علائم ترافیکی در سطح شهر

فراهانی با اشاره به اختصاص بودجه 650 میلیارد ريالی شهرداری برای اصلاح علائم ترافیکی، از وضعیت این علائم در سطح شهر انتقاد کرد.

انتقاد عضو شورای شهر از نواقص علائم ترافیکی در سطح شهربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود نسبت به وضعیت علائم ترافیکی و ایمنی معابر شهری انتقاد کرد.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه علائم ترافیکی، راهنما و هدایتگر خودروها و عابران پیاده هستند، تصریح کرد: این علائم زمینه‌ساز ارتقاء ایمنی و کیفیت راه‌ها می‌شود که بر همین اساس در بودجه سال 97 شهرداری تهران برای اجرای علائم افقی ترافیکی مبلغ 422 میلیارد ريال تعمیر و برای تعویض علائم عمودی مبلغ 239 میلیارد ريال اعتبار پیش بینی و به تصویب شورای شهر رسیده است.

وی با ابراز تأسف از اینکه خدمت رسانی در برخی معابر به علل مختلف به طور شایسته انجام نمی‌شود، افزود: لازم است برای رفع این نقص و ارتقاء سطح کیفیت و ایمنی عبور و مرور شهروندان توجه جدی انجام شود.

فراهانی با بیان اینکه من در اجرای بند 3 ماده 71 شوراها درباره لزوم توجه به وضعیت علائم ترافیکی به شهرداری تهران تذکر می‌دهم، گفت: انتظار دارم شهرداری بیش از پیش به این مسئله توجه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار