مردانی: با وجود مخالفت مسئولان المپیک از حجابم دست نکشیدم

ملی پوش جودو دختران گفت: قرار بود برای مبارزه روی تاتامی بروم که مسئولان برگزاری المپیک با حجاب من مخالفت کردند، اما من از حجابم دست نکشیدم.

مردانی: با وجود مخالفت مسئولان المپیک از حجابم دست نکشیدممارال مردانی ملی پوش جودو دختران پس از بازگشت از المپیک ۲۰۱۸ جوانان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: رقابت‌های المپیک از کیفیت بالایی برخوردار است و برترین‌های جهان در این مسابقات حاضر می‌شوند. در این رقابت‌ها به دلیل حجاب اسلامی به من اجازه بازی ندادند و به طور حتم ارزش‌های ما بالاتر از مدال است و امیدوارم در آینده دختران جودوکار ما بتوانند در رقابت‌های جهانی با حفظ حجاب اسلامی حاضر شوند و برای ایران افتخار آفرینی کنند.

او ادامه داد: زمانی که اسم من روی برد مسابقات اعلام شد در پشت خط قرار داشتم و می‌خواستم برای مبارزه روی تاتامی بروم که مسئولان برگزاری با حجاب من مخالفت کردند، اما من از حجابم دست نکشیدم. این اتفاق در حالی رخ داد که حتی از قبل به فدراسیون اطلاعی نداده بودند و کسی در جریان نبود.

ملی پوش جودو کشورمان در پایان گفت: امیدوارم این مشکل در رقابت‌های جهانی و المپیک حل شود تا ملی پوشان ما بتوانند با حضور در این گونه مسابقات برای ایران افتخار آفرینی کنند.


بیشتر بخوانید: 

رحیمی: فدراسیون جودوی ایران کاملا از قانون حجاب مطلع بوده است

نامه فدراسیون جهانی جودو به کمیته ملی المپیک رسید

جودوکاران کشورمان حریفان خود را در المپیک جوانان ۲۰۱۸ شناختند


انتهای پیام/

اظهارات مردانی درباره المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار