منوچین: مشارکت خود در پروژه‌های زیربنایی اسرائیل را افزایش می‌دهیم/ با نتانیاهو درباره ایران گفتگو کردم

وزیر خزانه‌داری آمریکا از افزایش مشارکت واشنگتن در پروژه‌های زیربنایی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

منوچین: واشنگتن مشارکت خود را در پروژه‌های زیربنایی اسرائیل را افزایش می‌دهدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز،  استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا  و از حامیان سرمایه‌گذاری در سرزمین‌های اشغالی، امروز یکشنبه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در  اسرائیل را مهم ارزیابی کرد و گفت: واشنگتن مشارکت خود را در پروژه‌های زیربنایی  افزایش خواهد داد.

منوچین که به تازگی سفر خاورمیانه‌ای خود را آغاز کرده است در جمع خبرنگاران در قدس اشغالی گفت: ما روابط بسیار مهمی با اسرائیل داریم. اینجا واقعا جای خوبی برای سرمایه‌‌گذاری به ویژه در بخش تکنولوژی است. ما قصد داریم سرمایه‌گذاری های زیربنایی بیشتری در این زمینه انجام دهیم.

منوچین پیشتر همزمان با افتتاح سفارت آمریکا در قدس اشغالی به سرزمین های اشغالی سفر کرده بود.

وزیر خزانه‌داری آمریکا همچنین بعد از دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با او درباره «اجرای تحریم‌های ایران» بحث و گفتگو کرده است.

گفته می‌شود منوچین در ادامه سفر خود به خاورمیانه به عربستان سفر کند و برخلاف درخواست سناتورهای آمریکایی، در کنفرانس مالی ریاض شرکت کند.

بسیاری از مقامات اروپایی و روسای شرکت های بزرگ، بعد از ماجرای قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد عربستانی، سفر خود به ریاض و شرکت در کنفرانس «داووس در صحرا» را لغو کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار