شکایت باشگاه استقلال خوزستان از داور دیدار مقابل پارس جنوبی

باشگاه استقلال خوزستان قرار است، شکایت خود از اکرمی، داور دیدار با پارس جنوبی را فردا ( دوشنبه ) به کمیته داوران فدراسیون فوتبال ارسال کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل پارس جنوبی جم که با حواشی زیادی همراه بود و 2 بازیکن آبی پوش دیار کارون در یک دقیقه اخراج شدند، استقلالی ها شکواییه خود را از حسن اکرمی تنظیم کردند و قرار است با فیلم بازی به کمیته داوران فدراسیون فوتبال ارسال کنند.

آبی ها معتقد هستند در دقیقه 16 ، داور پنالتی مثلمی را روی یونس دلفی، ستاره جوان شان که قرار است به PSV آیندهوون برود را اعلام نکرد و سبب ایجاد حواشی و جنجال شد.

یعقوب پیری، سرپرست باشگاه استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد: به طور قطع از داور دیدار تیم مان مقابل پارس جنوبی جم شکایت می کنیم و قرار است فردا ( دوشنبه) شکواییه خود را از حسن اکرمی به کمیته داوران فدراسیون فوتبال ارسال کنیم.

او افزود: متاسفانه در بازی های گذشته، اشتباهات داوری ضد تیم ما زیاد بوده و کمیته داوران به هیچ عنوان به این موضوع رسیدگی نمی کند. در دیدارهای مقابل پیکان، صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم داوران ضد تیم مان بودند و امتیازات زیادی را از ما گرفتند.

پیری در پایان گفت: اوج هنر کمیته داوران و اصفهانیان در بازی با صنعت نفت بود که داور خوزستانی برای بازی انتخاب کردند و هر بلایی خواستند، سر ما آوردند و زمانیکه داریوش یزدی ( سرمربی استقلال خوزستان ) فیلم را برای مسئولان گذاشت، خودشان بیان کردند که تصمیمات داور اشتباه بوده اما چه نتیجه ای برای تیم داشته است؟ تیم ما 3 امتیاز را از دست داد و شکست خوردیم.

گفتنی است، تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از پایان هفته نهم رقابت های لیگ برتر با کسب 9 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

استقلال خوزستان ۰ - ۲ پارس جنوبی جم / ادامه روند ناکانی های آبی های خوزستان

اطلاعیه کمیته وضعیت درباره پنجره نخست نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال

داور دیدار استقلال خوزستان و پارس جنوبی تغییر کرد


انتهای پیام/

اظهارات یعقوب پیری درباره وضعیت استقلال خوزستان در لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار